Sunday, May 10, 2009

Campak @ chicken pox??!

Ooooo ABIN demam..
Kata mama, ABIN kena campak.
Ooooo kasihan si kecik..
Sudah seminggu ABIN keDEMAMan.

Hope esok dapat jumpa sama ABIN.
Itu pun klu mama bawa sekali balik ke kampung.
Alahaaiii sian si kecik itu.
Konpom makin kurus laa..

Nota Jemari: Demam campak @ chicken pox, sama x ek untuk si kecik?

5 comments:

  1. lain la beb..ciken pox yg ada air kat dlm tu..kalo campak yg mcm ruam2 tu..mana sama..tp 2-2 gatal oooo...

    ReplyDelete
  2. tak sama.. campak merah2 mcm ruam.. chicken pox tu mcm berair sket..

    dan lagi satu..

    campak pun boleh dikategori sebagai buang atau baling atau lontar :p dan chicken pox tu.. lebih kurang chicken chop ler.. yg leh makan.. ha ha..

    ReplyDelete
  3. ala siannye Abin...
    tp mmg dh lumrah,setiap budak akan kena demam campak & chicken pox tu ret..
    Ret dh kena ke?

    ReplyDelete
  4. ciken pox tu cacar air dalam bahse melayunye hehe. sekian :)

    ReplyDelete
  5. ok ok noted sumer ;)

    beep2...
    ko bab2 makan no 1 ek :p

    Lin,
    yup dah pernah kena sek rendah dl ;)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.