Akhirnyaa....taa daaaa

Ye ye... last minit ako akhirnya akur dengan ajakan kak een untuk melantak ikan bakar. Kedai ikan bakar itu adalah di Jalan Belamy iaitu di belakang istana negara. Ako konpom kowang yang mmg 'kaki makan' musti tahu tempat itu.

ikan terubuk bakar...
ikan pari bakar..
nasi campur..

Oooo ako sangat2 suka ikan pari. Terubuk??? ermm adalah kureng mendapat perhatian. Ako bukan jenis yg penyabar maka ako menolak untuk menikmati ikan terubuk yang banyak ranjau dan DURI. hehehee...


...ditambah plak dengan air sirap limau...
perghhhhh sangat2 menyelerakan. slurrp..

Alamak, terasa mau minum air itu lagi.
Erkkk cafe ada tak ek??? zassssssssssssssssss

Nota Jemari: kenyang lagi...
Share:

3 comments:

  1. uwaaa..rindunyaa..ikan bakar jalan bellamy...huk huk...

    ReplyDelete
  2. nk air tu bt sendri je kt uma 1 jag..hahaha
    dpt jgk ko mkn ikan bakar tu ek...

    ReplyDelete
  3. sanchai,
    bila mau blk sini :p

    lin,
    heheh apa kata ko tlg buatkan bole :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.