Followers

Tuesday, June 2, 2009

Apakah 'sesuatu' itu?

Ako nak 'sesuatu' ..
Ako harap 'sesuatu' akan terjadi.
Ako inginkan 'sesuatu'.
Ako idamkan 'sesuatu' itu.

Tapi...

Mcm mana 'sesuatu' itu akan ada?
Mcm mana 'sesuatu' itu boleh dijadikan?
Mcm mana 'sesuatu' itu boleh berlaku?
Mcm mana 'sesuatu' itu dapat dinikmati?

huh...

Kamu tahu ke apa 'sesuatu' itu??
Ako???
Ako sendiri tak tahu 'sesuatu' itu apa?

Alaahaiii...
Tapi ako sedang 'GHAIRAH' inginkan 'sesuatu'..

hurmm... Ko jangan tanya ako, sesungguhnya ako mmg tiada jawapan bagi 'sesuatu' itu.

Nota Jemari: apa 'sesuatu' itu ek?

8 comments:

SiS-lin said...

aku tau...
mesti ko nak cincin tunang ke,cincin kawin ke...x pun paling free cincin nikah..hahahahaha

AKO said...

Mungkin juga la itu salah satu 'sesuatu' itu.. wkakkakakaka :-D

Masy said...

ghairah laa pulak sejak akhir2 ni.. bahye ni kak hehehheh

AKO said...

aiyo dik, jgn cakap awak pun nak mengGHAIRAH juga... erkk :o

sishoney said...

salam...

sis rasa kan.sis tau apa sesuatu yg akk nak itu...betul kak..sis tau.xcy kalo..buzz me

mel said...

nak kawin kotttt

chimera said...

ako dah nak kawin ke???

AKO said...

sis,
ermm camne la sis tahu sdngkan akak pun x tahu apa 'sesuatu' itu... *wink*

mel,
ermm maybe la kan...

chime,
sumer owang nk kawen la chime :p cuma x tahu bila ms nya ;-)a