Followers

Monday, June 22, 2009

Bekfes @ Pelita

Mereka kan bermalam di umah ako..
Disebabkan tiada apa di umah, maka pagi itu kami sumer bersarapan di luar sahaja. Dan restoran pelita menjadi lokasi peMAKANan kami.



Nama pun bekfes, so apa lagi. Sesi pagi itu adalah makan makan makan.
Makan dan borak... tetiba mereka sepakat mau ke IKEA. Banyak2 tempat, IKEA juga jadi pilihan mereka. Ako mengikut saja, ater nama pun menumpang kan.

Ooo dalam sonok2 berborak, tak ku sangka ada jugak perBUALan berbaur keLUCAHan sket di situ. erkk... ako terpana, terpaku diam seribu bahasa.. dushh dushh!! Memang tau derang tu sumer.

insiden sebegini yang terjadi.....

"che mat, jom hisap rokok. Eheh, takkan dah benti merokok?"
"aha la.. dah benti lama. B4 kawen ada la jugak hisap rokok. tapi lepas je kawen, bini sebelah dah x bagi hisap rokok. Dia bagi hisap tetek!"

erkk sudah!! LUCAH!!!!!!!!
18SX.... erkkk tidakkkkkkkkkkkkkkk!!!
oooo hotak ku yang suci murni dicemari diawal pagi dengan insiden itu...

dusshhhhhhhhhh!!!!

Mereka mmg la tergelak beso.. ater mereka kan sumer sudah berpengalaman... bluwekkkkkk laarikkkkkkkkkkkkkk!!!

Terus kenyang! dah dah jom balikkkk!!

Nota Jemari: gurlpp tersipu malu

5 comments:

CT Delima said...

alah ret..hisap puting botol pun bebudak panggil tetek gak hahahaha

Ko tak pernah cuba ker ret..ker buat2 lupa hahaha cabutttttt !!

AKO said...

erk ye ke kak isap botol pun pngl tetek ker? erkkk x tahu plak saya..

erkk gurlpp....

Sis-Lin said...

wakakakah..ko ni silap pendengaran le ret..
cik mat kata, kak ct suruh hisap dia punya le..tetek ek?

a'ah le betul le tu ayat ko..silap2..
pstt kak ct hisap apa lak ek..caboootttttttt

Che Mat said...

chait!!.. anda telah memetik kata2 saya dalam konteks yg salah! wakakaka.. dalam banyak2 kata2 perbualan sepanjang 2 hari 1 malam tu, yang itu yg awak ingat ye ret.. kuning juga otak awak ni yer.. miahahaha..

AKO said...

Lin,
hoitttt!!! dushh dushh 18SX weii........ tapi betul la x agak2 CM tu nyebut,,. terang dan nyata... waakkakka

CM,
wakakakakakak
adehhhh jap jap saya nak tergelok beso je.. bihtu,nak wat camno, saya kan bdk baru belajar, harus ingat perkara2 yang baru sahaja...

muahahhahaha :-D