,

Bekfes @ Pelita

Mereka kan bermalam di umah ako..
Disebabkan tiada apa di umah, maka pagi itu kami sumer bersarapan di luar sahaja. Dan restoran pelita menjadi lokasi peMAKANan kami.



Nama pun bekfes, so apa lagi. Sesi pagi itu adalah makan makan makan.
Makan dan borak... tetiba mereka sepakat mau ke IKEA. Banyak2 tempat, IKEA juga jadi pilihan mereka. Ako mengikut saja, ater nama pun menumpang kan.

Ooo dalam sonok2 berborak, tak ku sangka ada jugak perBUALan berbaur keLUCAHan sket di situ. erkk... ako terpana, terpaku diam seribu bahasa.. dushh dushh!! Memang tau derang tu sumer.

insiden sebegini yang terjadi.....

"che mat, jom hisap rokok. Eheh, takkan dah benti merokok?"
"aha la.. dah benti lama. B4 kawen ada la jugak hisap rokok. tapi lepas je kawen, bini sebelah dah x bagi hisap rokok. Dia bagi hisap tetek!"

erkk sudah!! LUCAH!!!!!!!!
18SX.... erkkk tidakkkkkkkkkkkkkkk!!!
oooo hotak ku yang suci murni dicemari diawal pagi dengan insiden itu...

dusshhhhhhhhhh!!!!

Mereka mmg la tergelak beso.. ater mereka kan sumer sudah berpengalaman... bluwekkkkkk laarikkkkkkkkkkkkkk!!!

Terus kenyang! dah dah jom balikkkk!!

Nota Jemari: gurlpp tersipu malu
Share:

5 comments:

  1. alah ret..hisap puting botol pun bebudak panggil tetek gak hahahaha

    Ko tak pernah cuba ker ret..ker buat2 lupa hahaha cabutttttt !!

    ReplyDelete
  2. erk ye ke kak isap botol pun pngl tetek ker? erkkk x tahu plak saya..

    erkk gurlpp....

    ReplyDelete
  3. wakakakah..ko ni silap pendengaran le ret..
    cik mat kata, kak ct suruh hisap dia punya le..tetek ek?

    a'ah le betul le tu ayat ko..silap2..
    pstt kak ct hisap apa lak ek..caboootttttttt

    ReplyDelete
  4. chait!!.. anda telah memetik kata2 saya dalam konteks yg salah! wakakaka.. dalam banyak2 kata2 perbualan sepanjang 2 hari 1 malam tu, yang itu yg awak ingat ye ret.. kuning juga otak awak ni yer.. miahahaha..

    ReplyDelete
  5. Lin,
    hoitttt!!! dushh dushh 18SX weii........ tapi betul la x agak2 CM tu nyebut,,. terang dan nyata... waakkakka

    CM,
    wakakakakakak
    adehhhh jap jap saya nak tergelok beso je.. bihtu,nak wat camno, saya kan bdk baru belajar, harus ingat perkara2 yang baru sahaja...

    muahahhahaha :-D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.