,

Bila dua pupu bertemu

Yeehaaaa.... akhirnya ako berjaya jugak sampai ke Puncak Alam.
ye ye saya mengaku pernah tersesat suatu ketika dulu bila mau ke area situ.
Tapi alhamdulilah, kali ini saya pergi ke sana dan tiba di destinasi dengan jaya dan selamatnya. Bangga!!!! hahahaha....

Oooo kami ke umah sepupu yang baru sahaja pulang ke tanah air setelah beberapa tahun merantau ke negara owang. Dan tujuan kami ke umah mereka adalah mau melihat si puteri buat pertama kali yang kelahirannya adalah di rantau owang.



Wah wah bila dua pupu bertemu.
Bila ABIN dan YAYA bertemu..
Memang sakan dan riuh.

Bila ABN bertemu 'awek', amboiii mula la keMALUan terserlah disitu.
mula2 MALU, bila lama2 MAU...
muahahaa.... uishh bahaya nih!!!
kecik2 sudah 'suka' tgk awek ye.
Ooooo biasa la kan itukan naluri seorang LELAKI... wkakakakaka....
nafsu seorang LELAKI yg keGATALan disitu.. erkk caaboottttttttttttt!!!

siap ko ABIN, klu dah besar mau gatal2.... dushh dushh!!


Irfan Farhan, Dalili Safiya & Daliya Safeera....
Selamat pulang ke tanah air tercinta.

Nota Jemari: akhirnya bertemu jua
Share:

2 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.