Jom 'main' itu!!

Hoittt dah dah kowang mmg pantang klu ako letak tajuk yg 'semcm' je kan.. muahahaha... takde makne nyer. Ako ajak kowang men badminton je arr....

Aritu kami berjoging.. Arini kami men badminton sajo.
Sudah lama tidak pegang reket.. Last pun masa kita berkhelah kat taman metropolitan kepong. Aiyooo... sangat rindu la itu makan-makan. Bila la kita nak gather2 mcm tu lagi kan???




Penat ko!!
Mau tak nya, badan dah makin kekurangan 'minyak itam'.
Adusss.... saket2 badan 2,3 hari ni.
Konpom nak kena g berurut. adehhh......


....dan mereka adalah peminat2 cilik yang setia menonton permainan itu.

Nota Jemari: adehh dehh... deh... saket nyaa...

2 comments:

  1. petang ni jom "main" lagi ret...x sabar ni...

    ReplyDelete
  2. aduss kak een, rasa nya ptg ni cam nk rileks sket laaa :p esok2 k..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com