Kusi baru ABIN!!

Ye ye semalam petang ako nampak sesuatu kaler MERAH kat tepi meja makan. Oooo ghopenyer kusi baru khas untuk ABIN. Alahaaiii ako ober excited sbb kusi itu adalah berwarna MERAH menyala. Kusi itu adalah sama tinggi dengan meja makan. Memang sangat2 sesuai untuk ABIN. Bila sudah sama 'tinggi' baru la ABIN nampak ceria!!


Kusi ini adalah dibeli di IKEA dengan rege RM59.
Ooo sudah tentu la ABAH dan MAMA si ABIN yang gi beli kusi itu.
Takkan aunty NANA plak yg belikan. Oppsss.... mau sesuatu dari aunty NANA kena tunggu bulan ogos nanti. Baru syiokkk nak bg ABIN hadiah sbb bulan lapan, genap ABIN umur satu tahun kan?!!! So tunggu yek.... hehehe


Bila suker, macam2 aksi ko buat yek....

.. TAPI ...


bila dah buhsan, ha mula la ko buat pangai dan memek muka...
adehh.... anak sedara sape la ni kan?!!!
eheh, anak sedara ako la jugak, alahaaaiiiii!!!

dah dah... ye la ye la jgn nak melalak plak..
pastu ABIN kena tido..

erkk sob sob, esok dah nak balik ye.
So jgn noti2... Nanti kita jumpa lagi bulan lapan tau!!
Masa tu harap2 ABIN dah leh 'guna kaki' ABIN.
eee x sabar nyaaa, konpom tambah penat kan.

Kita tunggu je la nanti.

Nota Jemari: mmmmuaaaccchhhsssss kat pp ABIN
Share:

2 comments:

  1. merah?? sapa le giler merah,abin ke mak cok retna?hahahahahaha....
    dh nk blk ye,sunyi le uma ko yek...

    ReplyDelete
  2. tu la pasni sunyi balik laa...
    tgu coti skolah baru le meriah sket.. huhu

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.