Tuesday, June 16, 2009

Mamat tabla vs Abang polis

uhukkk sob sob....
tetiba ako TERwindu kat mamat tabla n abang polis!!
huwaaaaaaaaaaaa ko punya pasal la ni, kan ako dah RINDU giler kat derang..

eheh, bila la agaknya leh gosip2 lagi ek pasal mamat tabla dan abang polis nih???? setahun dah ek ghope nyer ako tglkan kenangan terindah bersama mamat tabla.. tapi kes abg polis mcm mana pulak ye? Ako sendiri dah lupa abg polis datang dari mana? erkk ada sesape tahu & kenal x? ngehh ngehh..... :p

Nota Jemari: kowang kenal ker?

2 comments:

  1. abg polis tu dtg dari bombay police station daaaaa

    ReplyDelete
  2. uitss sape plak tu dir oiii?? :o

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.