My dinner



Muahahahahha ha kan dah cakap, mmg lately ni ako akan citer pasal makan ajer. Ok kali ni plak, ako nak citer pasal menu makan malam ako tadi.

Ekceli tekak teringin sangat nak makan kari. Kan dari aritu ako mengidam giler nak makan kari. So, kebetulan dah adek tercinta ada kat umah, maka paksa la juga dia masakkan ako kari ayam seperti di atas.

Nyummyyyy sangat berselera ako melantak malam tadi. Siap dengan sambal belacan dan juga taugeh goreng. pstttt yang tang togeh tu ako yg goreng ek... *saja mau kasi idong terangkat sket*

Sedap??? Konpom la sedap!!
Tekak kowang, ako x tahu la kan. Yang pasti tekak ako dan mereka sangat la sherashi dan menyelerakan.

p/s: ako pakai perencah kari baba's.. erm sama je cam ghope kari yg ako masak pakai adabi ... kata babas lagi sedap... ermm... *garu dagu*

Nota Jemari: tercapai juga....
Share:

2 comments:

  1. wah2 ingt kan ko yg masak kari tu..hahahahah..
    ikut selera aku,mmg sedap tu taugeh greng tu,lg klu cmpur dgn ikan masin tenggiri..lg best...

    ReplyDelete
  2. togeh tu ako nk letak udang.. tp adik ako ckp x yah la mcm2 nk letak.. sudah nya ako just letak tauhu ngan ikan bilis jer.. hehehe

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.