Followers

Sunday, August 9, 2009

Ako jadi 'JAGA'

Yuhuuu....
aniONE yg tgh online?
ermm jam 4.23 pagi, sape pulak yg rajin online pepagi buta ni kan?!
Aiyak tapi ako TERajin ok!!
Bukan apa, ako x leh nak lelapkan mata.
Pusing kanan, pusing kiri, serba tak kena. Sudahnya ako melopong la depan pc sambel wat entry tuk kowang baca. Kang kowang rindu plak klu takde entri baru kat sini. Sape susah? AKo juga yg susah nak menjawab soklan2 kowang tu kang.

OK ok siang tadi, seharian ako mengadap tibi.
huwarghhhhhhhhhh buhsan!!!
Nak kuar, malas!
So suka x suka tibi juga la kena jadi peneman ako siang tadi. *mksd ako siang hari sabtu*

Siang hari ahad ni ako mau berjoli2 menghiburkan hati.
Sape mau hekot, sila angkat montot!! wkkaakakaa....

Aiyo... tetiba ako rasa lapar sesangat.
Pedih plak pewot ni. Jap jap nak ingat balik apa yg ako makan seharian semalam?!
Lorrr patut arr, ako x makan pape pun cuma malam tadi je ako melantak sate 5 cucuk. Ishh mana x lapar.. adusssss mau cari makanan la kejap.

So, ok. Esok klu ada citer lagi ako tempek kat sini.. daaaaaaaaaaaa

Nota Jemari: erkk nak makan apa pepagi buta nih? pstt ako nk masak bihun goreng tuk bekfes nanti... :p

2 comments:

Sis-Lin said...

nape la ko x ckp...aku mlm sabtu tu dok nganga gak sorg2..huhuhuhu
kecut buah dada ko teringat ahad tu nk gi kursus..hehehhe

AKO said...

erkk ye ke??? laaaaa iskk.. ako x tau pun ko online time tu hehee...