Followers

Friday, August 28, 2009

..bila ABIN masuk dapur




"Mama oo mama, tengah buat apa tu? ABIN nak tolong bole?"

Alaahaii budak nakal tu, semalam petang ako tolong adik ako masak kat dapur. Alih2 tengok budak cinonet tu dok peratikan kitrg kat tepi pintu. Elok je dia dok situ dendiam. Mula ako x pasan sbb syp je, tak bunyi pape pun. Tup tup tengok ada byg2 kat tepi pintu, terus ako snap gambar dia.

Dia pun cam blur2 je tetiba ada cahaya kena kat muka dia.
"Wah ABIN ni cam artis eh...".. agaknya tu la yg dia ckp lam ati dia kan.

Sebab geram sangat, ako pun dokong dia. Sudahnya terpaksa kasi dia makan. Suap masuk molot dia, pastu suap masok lam molot ako juga. erkk gurlppp syyyyyyyyyyyy :p Sudahnya cam ako lak yg lelebih melantak petang semalam. burlpp opssss !!

Nota Jemari: ala kowang pun melantak sama kan...

4 comments:

Sis-Lin said...

eee kesaboran je abin tgk muka ko menyuap ke dlm mulot ko..hahahahhaa

AKO said...

hahahaha nak buek camno.. :p dia pun wat muka pelik je ko, kah3...

BelalangDewa said...

apa la ako ni. tak boleh harap bela budak... dia yg melantak...

AKO said...

BD,
hehehe x leh harap ke ako ni jaga budak :p ishh budak2 pun suka tau ako jaga muahahha