,

..bila ABIN masuk dapur




"Mama oo mama, tengah buat apa tu? ABIN nak tolong bole?"

Alaahaii budak nakal tu, semalam petang ako tolong adik ako masak kat dapur. Alih2 tengok budak cinonet tu dok peratikan kitrg kat tepi pintu. Elok je dia dok situ dendiam. Mula ako x pasan sbb syp je, tak bunyi pape pun. Tup tup tengok ada byg2 kat tepi pintu, terus ako snap gambar dia.

Dia pun cam blur2 je tetiba ada cahaya kena kat muka dia.
"Wah ABIN ni cam artis eh...".. agaknya tu la yg dia ckp lam ati dia kan.

Sebab geram sangat, ako pun dokong dia. Sudahnya terpaksa kasi dia makan. Suap masuk molot dia, pastu suap masok lam molot ako juga. erkk gurlppp syyyyyyyyyyyy :p Sudahnya cam ako lak yg lelebih melantak petang semalam. burlpp opssss !!

Nota Jemari: ala kowang pun melantak sama kan...
Share:

4 comments:

  1. eee kesaboran je abin tgk muka ko menyuap ke dlm mulot ko..hahahahhaa

    ReplyDelete
  2. hahahaha nak buek camno.. :p dia pun wat muka pelik je ko, kah3...

    ReplyDelete
  3. apa la ako ni. tak boleh harap bela budak... dia yg melantak...

    ReplyDelete
  4. BD,
    hehehe x leh harap ke ako ni jaga budak :p ishh budak2 pun suka tau ako jaga muahahha

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.