Followers

Wednesday, September 16, 2009

Akhirnya, tercapai gak ngidam ako tu...

Yeehaaa akhirnya tercapai juga hasrat nak minum air katira, walau ako rasa x cukup sbb ada owang tu conquer :p. Pape pun mmg puas la sket.. Susah nak cari yang betul2 original rasa nya. Yang ada slalu ako nampak tu, mostly dah bercampur ngan pewarna, x cukup rasa, senang kata tak sedap la!! Thanks to lin sbb merealisasikan keinginan ako.






Gambar2 kat atas ni adalah kejadian waktu berbuka di umah lin pada hari ahad yang lepas. Seronok berbuka beramai2 mcm tu kan. Ako mmg terasa seronok sangat, apa tak nya selama ni asek buka sowang2 je kat umah. huwaaaa sangat2 sadisss !!! Meriah, macam2 makanan, minuman. Konpom kena makan sampai kenyang!!

Nota Jemari: bila berkumpul ramai2 mcm tu, dr lapar terus rasa kenyang

6 comments:

Sis-Lin said...

ye meriah sangat kan...nnti raya ada umur kita berkumpul lg k...

CuTeMiUt78 said...

wah.. meriah nya berbuka beramai2 kan

AKO said...

Lin,
Insyallah panjang umur gather lagi

CM,
ye ye meriah kan berbuka ramai2 mcm tu ;-)

Jocko said...

air pebenda ni,,, cam air SOYA jerkkk

Kasawari said...

ensem ler jejaka yg berkemeja putih tu ala2 raihan :p

AKO said...

Jocko,
Lenkali ko balik JB bln poser, try cari air tu ye sedap tau...

Kasawari,
erkk.... nak termuntah ako :p