Saya isi pewot dulu, ye!!

Lapar! Lapar!
ooo patut la dah lunch time.
Harus la kena melantak dulu before balik ke KL.

Tengok budak kecik nih... Dah x sabar2 nak melantak.
Sabar abin oiii.... x lari makanan tu sumer.




Kan kitorang melepak tepi pantai tadi tujuan nya nak mengisi pewot. Sedap2 makanan kat situ. Sangat2 menyelerakan tekak dan pewot kami sumer. ABIN, jgn cakap la mmg kuat betul dia melantak nasi putih sama udang goreng kunyit tu.

"abang2 kakak2 pakcik makcik, saya sudah kenyang!! burlppp opss alhamdulilah"

Nota Jemari: apa panjang no moncong tu abin oiii....

6 comments:

  1. ayooo nsb bkn bulan pose..klu x mau ngencesss tgk itu es kacang..huhuhu

    mau pi cr le ptg nnti..hehehhe

    ReplyDelete
  2. pssttt simpan tuk ako satu eh :p

    ReplyDelete
  3. ish.....nasi goreng tu membuat saya lapar....

    ReplyDelete
  4. Blush,
    apa susah, kasi masak la nasi goreng satu hehe

    ReplyDelete
  5. Masalahnya saya ni ada penyakit M sekarang..."malas". Hehehe.....

    ReplyDelete
  6. alamaakkkk dik oii...
    erkk klu penyakit M tu dah melanda mmg payah la kan..

    pape pun,
    takpe takpe kedai mamak pun ada nasi goreng tu.. hehehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com