Berbuka kali terakhir

Semalam petang kami berpakat mau berbuka bersama2. Kami memilih tempat ini sebagai tempat terakhir berbuka bersama. Kebetulan ia ada menyediakan buffet berharga RM11.90. Sangat2 murah dan berbaloi. Makanan adalah berlaukkan masakan kampung gitu. Jadi laaa....

Area tesco ampang menjadi pilihan. Memandakang semalam adalah ujan, maka jalan di mana2 adalah jam tak hengat2. Ako dan dia sampai di tempat kejadian agak awal la juga. Cuma kesian kat dilla dan anak2 yang tersesat membuatkan mereka sampai betul2 lepas waktu berbuka. Walau terlewat sedikit, alhamdulilah selamat juga mereka sampai ke tempat kejadian dan menikmati hidangan bersama kami.

Masa memula budak waiter tu hantar air ni, erkkk kami macam tertanya la juga kan. Kata nya buffet, so takkan la air yang sedikit ni saja yang akan membasah tekak kami sumer. Macam x berbaloi la pulak kan.. Tapi ghope2 nya air itu boleh di REFILL sebanyak yang mungkin. Alhamdulilah. terkejut ahkak....... Bukan apa, kang takut ada yang mati kehausan kat situ. hhehee ngeri u!!

Dia dan irfan jarang bergambar bersama kan?! So semalam kesempatan yang ada, harus ako paksa mereka memberikan satu pose khas untuk kamu sumer.

Taadaaaa... terima kasih kamu sumer sebab sudi berbuka dengan ako untuk hari terakhir ramadhan.

Selamat Hari Raya, Maaf zahir dan batin.

Nota Jemari: malam terakhir ..
Share:

2 comments:

  1. puasa terakhir ako semalam ke..? orang lain puasa terakhir hari ni... mazhab apa ni..?

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.