Debaran semakin terasa...

Waduh.. waduh.. dag dig dug...
Macam yang kowang baca entry kat bawah ni, satu2 nya contest yang TERajin nak join kat alam maya nih. Hari ni last day pernyertaan.. Dah tutup pun!!

Ako masih ternanti2 keputusan contest tersebut.
Wah mengikut empunya contest, ramai juga la yang cuba2 merebut hadiah dari contest tersebut. Macam-macam aksi beraya kowang leh tengok kat sini. Adusss persaingan sengit nih.. Takpe la menang kalah kan adat pertandingan.. Ako join tu pun saja suka2 sebab SENANG!! muahahha...

Debaran semakin terasa...
adusss......

Nota Jemari: menang? tak? menang? tak? Tungguuuu!!

2 comments:

  1. harap2 ko menang pastu belanjer aku k..muahahahha

    ReplyDelete
  2. lor klu hadiah nya cash, ok la ako banjer ko air katira je.. :p

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com