Debaran semakin terasa...

Waduh.. waduh.. dag dig dug...
Macam yang kowang baca entry kat bawah ni, satu2 nya contest yang TERajin nak join kat alam maya nih. Hari ni last day pernyertaan.. Dah tutup pun!!

Ako masih ternanti2 keputusan contest tersebut.
Wah mengikut empunya contest, ramai juga la yang cuba2 merebut hadiah dari contest tersebut. Macam-macam aksi beraya kowang leh tengok kat sini. Adusss persaingan sengit nih.. Takpe la menang kalah kan adat pertandingan.. Ako join tu pun saja suka2 sebab SENANG!! muahahha...

Debaran semakin terasa...
adusss......

Nota Jemari: menang? tak? menang? tak? Tungguuuu!!
Share:

2 comments:

  1. harap2 ko menang pastu belanjer aku k..muahahahha

    ReplyDelete
  2. lor klu hadiah nya cash, ok la ako banjer ko air katira je.. :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.