Iman oo Iman

Semalam lepas berbuka, macam biasa si kenit ni mana la reti dok diam.
Tetiba je dia menghilang.
Aiyo..... rupa2 nya dia berada didalam kedai menjual barangan OGAWA.

Maka si ibu dengan segera ke lokasi melepak si kenit untuk merakam kan detik2 kecemasan itu. Namun bila disedari oleh si kenit, berlari2 la dia meninggalkan lokasi melepak dengan segera.




Kowang tau apa si kenit itu buat?
Kowang pernah nampak ini mesin massage?? Ala yang mcm ala2 kuda gitu.. Haaa si kenit dengan berani telah mencuba itu mesin. Wah, pandai2 ajer dia mau ngetest itu produk, seb baek la tukang kedai x sound itu kenit.


Alahaaii..... Iman oo Iman..
Kowang agak anak sape tu ek?
hhehehehe....

Nota Jemari: camne la dah besar nnat? Banyak akal betul dia ye...
Share:

2 comments:

  1. kalau akal dia lurus boleh jadi ulamak sebab nama dia iman. tapi kalau akal dia tak lurus boleh jadi menteri atau ahli perniagaan yang berjaya....

    ReplyDelete
  2. kita tunggu dan lihat je la nnt heehe

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.