Followers

Saturday, September 19, 2009

Iman oo Iman

Semalam lepas berbuka, macam biasa si kenit ni mana la reti dok diam.
Tetiba je dia menghilang.
Aiyo..... rupa2 nya dia berada didalam kedai menjual barangan OGAWA.

Maka si ibu dengan segera ke lokasi melepak si kenit untuk merakam kan detik2 kecemasan itu. Namun bila disedari oleh si kenit, berlari2 la dia meninggalkan lokasi melepak dengan segera.




Kowang tau apa si kenit itu buat?
Kowang pernah nampak ini mesin massage?? Ala yang mcm ala2 kuda gitu.. Haaa si kenit dengan berani telah mencuba itu mesin. Wah, pandai2 ajer dia mau ngetest itu produk, seb baek la tukang kedai x sound itu kenit.


Alahaaii..... Iman oo Iman..
Kowang agak anak sape tu ek?
hhehehehe....

Nota Jemari: camne la dah besar nnat? Banyak akal betul dia ye...

2 comments:

BelalangDewa said...

kalau akal dia lurus boleh jadi ulamak sebab nama dia iman. tapi kalau akal dia tak lurus boleh jadi menteri atau ahli perniagaan yang berjaya....

AKO said...

kita tunggu dan lihat je la nnt heehe