,

Lepak di BANAFE Village

Ini adalah kejadian pada hari Ahad yang lepas. Selepas berbuka puasa kat umah Lin, ako plan mau bertemu dengan kengkawan seangkatan waktu pemBELAJARan dulu. Yeehaaa kata sepakat mau berjumpa di 'BANAFEE VILLAGE'.



Jumpa ngan derang mmg tak sah klu xde kecoh2. Adusssss mmg rabak tempat tu dengan gelak tawa dan gurau senda mereka. Ntah bila lagi dapat kumpul2 mcm tu. Hope pasni ako leh kumpul lagi kengkawan skolah pulak.

ermm.... part gambar ako je 'blur'. Cisssssssssss kasi dengki la tu. Wif Norria yang baru je 6 bulan dapat baby walau sudah 6 tahun kawen. TAHNIAH!!!! Ada rezeki tambah lagi tau ;-)

Buat kengkawan skolah ako yang kat FACEBOOK tu, pssttt x reti2 ke kita nak wat gathering weiii??!!!!!

Nota Jemari: Selamat Hari Raya, kowang!!!
Share:

3 comments:

  1. cute! comel! nanged u! hope to see u nanged me back! tq!nang me!

    ReplyDelete
  2. hehehehe...nnti kita wat gahter2 kt situ lak yek..

    ReplyDelete
  3. insyallah ;) x sabar nk beraya ngan ko.. :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.