Patut la longgar..

Dah lama ako dok pasan tapi tertanya2 gak nape leh jadi camtu. So tadi ako investigate. Kowang nampak x penutup bateri henpon ako tu sudah longgar? Silap haribulan klu x sedar, mau nya terjatuh n hilang terus. Pernah sekali ako pegang alih2 tercabut cover bateri tuh. Pelik la memula tu. Lekat2 balik still rasa longgar.





Rupa2nya cuba kowang tgk gambar kat atas tu. Sebelah kiri ako punya cover. Sebelah kanan member ako yang punya. Terjawab la sudah kenapa keLONGGARan itu boleh berlaku. Sudah patah sayapnya.. adeh.. patut la kan!! Nampak gaya terpaksa la tukar the whole casing henpon itu.

Alahaaiii henpon.. agak2 kowang original casing N95 berapa yek??

Nota Jemari: macam-macam dugaan betul laa
Share:

4 comments:

  1. mmg ar//longgar mana best kan...kasi kemut sikit..hahahahhaha

    ReplyDelete
  2. erkk kemut?? aiyo... *gigil lak tetiba* hahha

    ReplyDelete
  3. an pun hampir campur. nsib perasan. cepat2 buh gam gajah. hahaa. melekat elok dh :) keke.

    ori. ratus gak kut!!.

    baik pakai ori. kalau pakai yg cikai2, x smpai shari kena kuku pum dh bcalar. opss bukan, lih kikis2 kuar tau kaler tu.

    ReplyDelete
  4. Ann,
    Yang ori beratus ek?? gurlpp...

    betul tu kn alang2 baik la beli yang ori kan ;) adeh kena survey nih.. ok TQ

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.