,

Raya ke-2 - Rumah keempat

Kemudian kami ke Pulau umah Tok Andak pulak. Wah sakan betul kitorang beraya tahun nih. Klu lagi ramai yang join konpom lagi meriah dan syiok....

Tahun ni rata2 tok sedara ako sumer nya dah kurang sihat sket berbanding ngan tahun lepas. Tahun lepas derang ni still nampak sihat dan leh jalan dengan kuat. Tapi tahun ni mostly derang nampak x larat dan x kuat lagi nak berjalan sana sini. Harus la tongkat menjadi peneman kemana saja.

Harap dapat jumpa derang pada raya tahun depan. Insyallah.

Nota Jemari: klu mereka takde, tradisi ziarah menziarah ni masih dikekalkan tak lagi ek?
Share:

2 comments:

  1. Korang tgk atu andak punya posing.....senget badan tuuuuuuu

    ReplyDelete
  2. ish ko ni dia pun nak glamer jugak, abesh takkan ko sowang je mau glamer kan.. huhu :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.