Raya ke-2 - Rumah keenam

Penat betul beraya kan... Asek makan makan makan.. alahaaiii konpom memboncit je pewot memasing. Kali ni beraya ke umah uwan uteh plak. Dapat makan nasi. Wah kan main lagi derang melantak nasi. Ye la kan, time2 raya camni mmg payah la nak jumpa nasi berlauk. Paling2 pun musti dihidangkan lemang, nasi impit, mi sup...etc.

Amboiii budak2 tu x nyabar2 nak kira duit raya. Iskkk teringat zaman ako kecik2 dulu. Sonok gak bila dapat duit raya. Al-maklum time2 camni je kita leh pegang duit yang banyak. Psstt owang2 'matang' cam ako ni dah x leh dapat duit raya lagi ker? erkkk agak2 sape ek sudi bg duit raya tuk ako? Alaaaa..... ako kan SINGLE lagi mmg patut tau dapat duit raya juga. muahahaha...

Pas kutip duit raya, eh silap pas jeles tgk derang kira duit raya, kitorang ke umah yang ketujuh plak. Tak jauh dari umah uwan uteh. Ala umah anak uwan uteh je pun. Pastu last umah kitorang serbu umah mertua cousin ako tu plak.

Mmg membusat je rasa pewot ni... adussssss..... Pas raya mau naik berkilo2 nih. erkk gurlppp!!!

Nota Jemari: esok mau sambung raya

2 comments:

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com