Followers

Monday, September 21, 2009

Raya ke-2 - Rumah kelima

Lepas ke umah Tok Andak, kitorang ke umah Mak Lang pulak. Wah ramai nya sepupu sepapat ako balik beraya tahun ni. Oooo ini plak umah sedara belah arwah MAK. Yang sebelum2 ni kitorang banyak beraya ke umah sedara belah arwah ABAH.

Cousin ako merangkap anak bongsu mak lang baru je pas bersalin. Comei nya tengok baby tu. Sangat halus, kecik dan ringan.. erkk mmg la ringan kan. hahaha Tapi masa ABIN baya2 baby tu takde plak ako rasa halus camtu sekali. Naik seram gak masa ako dokong baby tu. Adussss takot kang silap pegang, erkkkk naya anak owang tuh. Best nya dokong baby... erkk bila la ek dapat buat baby sendiri?? hahahaha *bengong!*

Ermmm bila dah balik situ, konpom la kena jumpa ngan sumer cousin2 ako yang rata2 nya ramai lelaki. Dan yang pasti wah x pasal2 dapat soklan2 cepumas. Sowang demi sowang bertanyakan soklan yang sama. Alahaaaiii.... mmg saja la derang tuh. Aiyo, kowang tunggu je la ye.

ermmm sumer nya dah ada keluarga sendiri. Ni yang kadang2 cam malas je nak balik kampung. huwaaaaaa jelesssss sehh.... erkk gurllpp!!

Nota Jemari: asal ek musti ada soklan camtu??

6 comments:

payiet said...

wah wah dokong baby tu dah sajak, so bila lagik? *larikkkkk hehehe

AKO said...

tunggu laaaaa.... *ketuk meja*

Tok Bond said...

lalalalal....alallalalala...lalalalal

AKO said...

psstt ko tu bila mau tambah anak lagi?? lalalalalalala :p

Tok Bond said...

Tak leh lagi....tak muat keta arrrr....

AKO said...

eleh.... tmbh lagi sowang kecik jee.... sementara nk tgu dia membesar konpom ko sempat lg leh tkr kete :p