Followers

Monday, September 28, 2009

Saya isi pewot dulu, ye!!

Lapar! Lapar!
ooo patut la dah lunch time.
Harus la kena melantak dulu before balik ke KL.

Tengok budak kecik nih... Dah x sabar2 nak melantak.
Sabar abin oiii.... x lari makanan tu sumer.




Kan kitorang melepak tepi pantai tadi tujuan nya nak mengisi pewot. Sedap2 makanan kat situ. Sangat2 menyelerakan tekak dan pewot kami sumer. ABIN, jgn cakap la mmg kuat betul dia melantak nasi putih sama udang goreng kunyit tu.

"abang2 kakak2 pakcik makcik, saya sudah kenyang!! burlppp opss alhamdulilah"

Nota Jemari: apa panjang no moncong tu abin oiii....

6 comments:

Sis-Lin said...

ayooo nsb bkn bulan pose..klu x mau ngencesss tgk itu es kacang..huhuhu

mau pi cr le ptg nnti..hehehhe

AKO said...

pssttt simpan tuk ako satu eh :p

Blushwax said...

ish.....nasi goreng tu membuat saya lapar....

AKO said...

Blush,
apa susah, kasi masak la nasi goreng satu hehe

Blushwax said...

Masalahnya saya ni ada penyakit M sekarang..."malas". Hehehe.....

AKO said...

alamaakkkk dik oii...
erkk klu penyakit M tu dah melanda mmg payah la kan..

pape pun,
takpe takpe kedai mamak pun ada nasi goreng tu.. hehehe