,

Saya isi pewot dulu, ye!!

Lapar! Lapar!
ooo patut la dah lunch time.
Harus la kena melantak dulu before balik ke KL.

Tengok budak kecik nih... Dah x sabar2 nak melantak.
Sabar abin oiii.... x lari makanan tu sumer.




Kan kitorang melepak tepi pantai tadi tujuan nya nak mengisi pewot. Sedap2 makanan kat situ. Sangat2 menyelerakan tekak dan pewot kami sumer. ABIN, jgn cakap la mmg kuat betul dia melantak nasi putih sama udang goreng kunyit tu.

"abang2 kakak2 pakcik makcik, saya sudah kenyang!! burlppp opss alhamdulilah"

Nota Jemari: apa panjang no moncong tu abin oiii....
Share:

6 comments:

  1. ayooo nsb bkn bulan pose..klu x mau ngencesss tgk itu es kacang..huhuhu

    mau pi cr le ptg nnti..hehehhe

    ReplyDelete
  2. pssttt simpan tuk ako satu eh :p

    ReplyDelete
  3. ish.....nasi goreng tu membuat saya lapar....

    ReplyDelete
  4. Blush,
    apa susah, kasi masak la nasi goreng satu hehe

    ReplyDelete
  5. Masalahnya saya ni ada penyakit M sekarang..."malas". Hehehe.....

    ReplyDelete
  6. alamaakkkk dik oii...
    erkk klu penyakit M tu dah melanda mmg payah la kan..

    pape pun,
    takpe takpe kedai mamak pun ada nasi goreng tu.. hehehe

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.