Followers

Wednesday, September 2, 2009

Selamat berbuka!!

Arini tetiba nak kongsi ngan kowang apa yang ako melantak tuk berbuka. Doploas ari berpuasa belum pernah lagi ako jejak ke bazaar ramadhan. Sekadar membeli pape yang patut kat cafe opis ako je.

Ayam golek.... erkk betul ke ayam golek ek?? Pape je la... dah 3 kali ako beli, baru kali ni ako dapat merasa sepuas2nya. Ok la not bad.

Yang spesel ni ha ako masak sendiri, megi goreng special 'RETNA'. Gilossss masak mcm nak makan berdua. Sudahnya ako makan sket je, yg lebih selamat msk tong sampah. erkk.....

Jadi la, nama pun melantak sengsowang kan. Sahur esok nak makan apa plak ek? Sandwich kah??? ermm.....

Nota Jemari: makan ke x makan ke sama je...

4 comments:

Sis-Lin said...

mmg gilosss tu bykkk beno....

AKO said...

tau xpe.... muak lak ako makan sowang...

Cik Zura said...

uihkz..ayam golekkkkk besttttt

AKO said...

heheheh tp ako lak yg x lalu nk makan ms tu :p