,

Tak plan pun..

Pagi tadi kan ako beraya kat umah pakcik ako. Sowang cousin tu plan mau pulang ke kampung. Memandangkan dia pulang sengsowang, so kesian plak maka ako teman kan la dia pulang ke kampung. Memang tak plan pun nak balik kampung arini. Waduh ingatkan hari raya, highway takde la sesak tapi kowang tengok la, jam x hengat2. Aiyakk ghopenya masih ada lagi yang baru arini mau pulang ke kampung halaman. huhu.... nasib badan la kan, alahai!!!

Yeay.. selamat sampai kat kampung tepat jam 1 tghari tadi. Oooo windu sungguh suasana beraya di kampung.. ermmm berbeza sungguh raya dulu dan skrg... Sunyi je kat kampung. Klu zaman ako kecik2 dulu, kami sedara mara konpom akan kutip duit raya satu kampung... Rindu nya saat2 mcm tu.

Uwan ako yang masih ada lagi... Dia pun dah x ingat cucu2 dia dah. Ntah bila dapat bergambar ngan uwan camni lagi. Hope tahun ni bukan tahun terakhir kita bergambar, ye wan!!

Walau tak ramai, kami masih tatap mau posing!!
yuuhuuu cousins, kowang ingat lagi tak nostalgia kita bergambar depan tangga umah uwan?? aiyoooo winduuuu!!!! Takkan sama lagi kan?!

Nota Jemari: camne nak kembalikan nostalgia dulu tu ye?
Share:

8 comments:

  1. thanx..na..teman aku blik kg..hehe,..andai waktu bleh berputar..aku nak kmbali ke jaman budak2 dolu..!!! rinduuuu sesangatttt kngan silammmmmm..

    ReplyDelete
  2. ya betullllll setuju banget dehhh!!!! hehehee

    ReplyDelete
  3. selonotnyeeeeeeeeeeeeee....
    aku thn ji beraya sgguh lotih..!!!

    ReplyDelete
  4. Aku tanak "kembali ke zaman kekanak tu".....masa tu aku tak kawen lagi...hahahahahahhahaa

    ReplyDelete
  5. eleh.. ako tahu ko x nk zaman kanak2 sbb masa tu ko ngan asrul pakai suar dalam kat luar kan kan kan.. laarriikkkkk :p

    ReplyDelete
  6. WOIIII...mana ada......masa tu aku tak pakai suar dalam langsung!!!! hahahahahahahhahaha

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.