Raya@Tmn Rowther

Sabtu lepas ada jamuan makan2 raya kat umah kakak ako. Klu dah nama pun makan-makan sambel beraya, opkos la macam-macam makanan ada terhidang. Ada kengkawan tanya, bila mau makan-makan kat Taman Pelangi plak. Oppssss minta maaf bebanyak la ye, makan2 kat taman pelangi mmg dah diberhentikan serta merta. So, klu ko tingin nak makan2 kat taman Pelangi, alamat kena sabar menunggu la ye.


Kan dah kata, macam2 makanan ada. Sampai nak termuntah dibuatnya. hahahaha

Tengkiu eh kat mama ct n famili sebab sudi menghabiskan makanan2 itu sumer. pssttt awak, aikk takkan diet kot. Lenkali kasi makan banyak2 lagi tau.

Abadikan gambar bersama ahli keluarga dier. ala CM, kita tunggu je bila la nak merasa muka kita dalam kamera beso awak tu... huhu.... :p

Last but not least, erkk ni anak kawan kakak ako. Aiyo saja kasi enteprem sket. Budak ni sangat2 baik. Tak meragam, x melalak, x meraung.. Statik jer.. Bagus! Bagus! Untung mak apak dia dapat anak mcm ni kan.

Nota Jemari: Hepi besday kat kakak ako!!! Oiiitt..... banjer banjer banjer!! muahaha

2 comments:

  1. erk...semalam b;day kakak ret ker..atau hari ni hehehe

    Selamat Ulang tahun ya buat kakak ret. semoga panjang umur di permudahkan dalam urusan di dunia dan di akhirat, serta di berikan zuriat satu hari nanti..Aminnn

    ReplyDelete
  2. arini besday dia kak....
    tengkiu tengkiu.. *on behalf ehehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com