,

Raya@Tmn Rowther

Sabtu lepas ada jamuan makan2 raya kat umah kakak ako. Klu dah nama pun makan-makan sambel beraya, opkos la macam-macam makanan ada terhidang. Ada kengkawan tanya, bila mau makan-makan kat Taman Pelangi plak. Oppssss minta maaf bebanyak la ye, makan2 kat taman pelangi mmg dah diberhentikan serta merta. So, klu ko tingin nak makan2 kat taman Pelangi, alamat kena sabar menunggu la ye.


Kan dah kata, macam2 makanan ada. Sampai nak termuntah dibuatnya. hahahaha

Tengkiu eh kat mama ct n famili sebab sudi menghabiskan makanan2 itu sumer. pssttt awak, aikk takkan diet kot. Lenkali kasi makan banyak2 lagi tau.

Abadikan gambar bersama ahli keluarga dier. ala CM, kita tunggu je bila la nak merasa muka kita dalam kamera beso awak tu... huhu.... :p

Last but not least, erkk ni anak kawan kakak ako. Aiyo saja kasi enteprem sket. Budak ni sangat2 baik. Tak meragam, x melalak, x meraung.. Statik jer.. Bagus! Bagus! Untung mak apak dia dapat anak mcm ni kan.

Nota Jemari: Hepi besday kat kakak ako!!! Oiiitt..... banjer banjer banjer!! muahaha
Share:

2 comments:

  1. erk...semalam b;day kakak ret ker..atau hari ni hehehe

    Selamat Ulang tahun ya buat kakak ret. semoga panjang umur di permudahkan dalam urusan di dunia dan di akhirat, serta di berikan zuriat satu hari nanti..Aminnn

    ReplyDelete
  2. arini besday dia kak....
    tengkiu tengkiu.. *on behalf ehehe

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.