Al-fatihah


~kenangan bersama uwan raya 2009~


Al-fatihah buat arwah uwan, Bakiah binti Abu Bakar. Selamat kembali ke rahmatullah tepat jam 8:40 malam, 16 Januari 2010. Semoga roh arwah dicucuri rahmat. AMIN

DaripadaNYA kita datang, kepadaNYA juga kita kembali.

Nota Jemari: petanda kah, pak ngah, tok itam dan juga uwan 'pergi' tatkala meninggalkan kenangan bergambar bersama...?!
Share:

5 comments:

  1. takziah bt kau & keluarga arwah uwan yek..
    semuga di tmptlkan di kalangan org2 yg beriman...:(

    psttt hujung bln ni aku jd kot turun tp nk ke genting tu x cmfirm lg..mgkin tido kt KL je kot..

    ReplyDelete
  2. tengkiu....

    pssttt,,, psstt nnt ako alert ko!

    ReplyDelete
  3. takziah buat ko sefamily..pergi jua dia akhirnya..Al-Fatihah..semoga beliau tenang dan aman di sana..dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman aminn..

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.