"Een Meet Ret" ~ East Meet West

Ok ok masih nak citer pasal makan lagi. Masih makan berdua lagi. Hari Jumaat, lunch adalah panjang sedikit. Tiada arah tujuan, hanya mencuci mata dan membeli pape yang patut di Sogo. Ako cuci mata, kak een yang membeli sakan. Setel urusan mencuci dan membeli maka kami menuju ke tingkat food court. Errmmm member nan sowang kureng suker melantak di kedai itu.Memandangkan dia tiada maka kami berdua sepakat ke "East Meet West".

Nasi beriyani, lain yang diorder lain plak yang dapat. Malas mau kecoh2, telan ajer la apa yang dah di depan mata.

Sup penambah selera.

Wantan goreng

Yang ini ako x ingat apa jadah nama makanan nya. Tapi ala-ala kue teo kungfu klu x silap. Sedap la jgk tapi cepat muak.

Stroberi milkshake dan ice lemon tea. Sedap, lazat lemak dan berkirm, pasti disukai ramai. Erkkk mcm iklan plak.. muahahaha

Yeehaaaa last but not least, ako pamerkan rakan peMAKANan ako selama dua hari ini. Thank kak een jadi peneman yang setia!

Nota Jemari: ko x suker makan, ko diam ajer ye!
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.