Followers

Saturday, February 13, 2010

Hoyeeee DIA dah sampai!!!

Sampai-sampai je terus tunjuk kete baru dia. Amboi ambooii oo berlagak ye skrg awak dah ada 'kete'. Takpe takpe awak nak lawan dengan si putih saya ye. iskkk x sesuai arr.. ;-)

"Meh la tengok kete baru saya"

Jenuh ako nak snap gambar dia 'tunggang' kete baru itu tapi tiap kali dia nampak flash terus dia duduk bawah n buat aksi mcm kat atas tu. Motifff??? aiyaakkk awak ni, saya suruh posing atas kete baru bukan posing atas lantai.

Satu lagi aksi, tup tup dia wak aksi macam nak 'berak' plak. iskkk ni apa fesen posing awak nih??? Bughok la ghope nyer tu, kang ada awek tengok terus x jadi nak ngorat. Iskkk dah dah kasi aksi macho sket laa

Dia peduli hape... Tak nak tengok aksi dia pun xpe, baik la dia layan kete baru dia. Alahaaaii majok la konon nya tuh...

Yuuhuuu saya sudah sampai KL!! Nanti petang ni aunty nana mahu bawa saya tengok salji.. yaaahoo!!!!

Nota Jemari: Ada lagi ke salji kat mines tu ek??

No comments: