, ,

Hoyeeee DIA dah sampai!!!

Sampai-sampai je terus tunjuk kete baru dia. Amboi ambooii oo berlagak ye skrg awak dah ada 'kete'. Takpe takpe awak nak lawan dengan si putih saya ye. iskkk x sesuai arr.. ;-)

"Meh la tengok kete baru saya"

Jenuh ako nak snap gambar dia 'tunggang' kete baru itu tapi tiap kali dia nampak flash terus dia duduk bawah n buat aksi mcm kat atas tu. Motifff??? aiyaakkk awak ni, saya suruh posing atas kete baru bukan posing atas lantai.

Satu lagi aksi, tup tup dia wak aksi macam nak 'berak' plak. iskkk ni apa fesen posing awak nih??? Bughok la ghope nyer tu, kang ada awek tengok terus x jadi nak ngorat. Iskkk dah dah kasi aksi macho sket laa

Dia peduli hape... Tak nak tengok aksi dia pun xpe, baik la dia layan kete baru dia. Alahaaaii majok la konon nya tuh...

Yuuhuuu saya sudah sampai KL!! Nanti petang ni aunty nana mahu bawa saya tengok salji.. yaaahoo!!!!

Nota Jemari: Ada lagi ke salji kat mines tu ek??
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.