Followers

Wednesday, February 24, 2010

TERSAMA la pulak...

Jalan-jalan lunch, on the way kat jambatan, terserempak ngan empunya kaki. Tak kenal pun tapi apa yang menarik, derang pakai kasut sebiji sama. Maksud ako dedua pakai kasut yang sama.

Ako kejar..

Mereka makin laju, ako tatap kejar..

Sudah nya bila dah depan mata tatap x clear sangat nak tunjuk kat kowang.. iskkkk

Dan tup tup baru kami pasan, ghope nyer kami pun pakai kasut yang sama...
Cehh!!!!

Nota Jemari: camne leh TERsama ek?

10 comments:

IyouweBlog.com said...

luculah! hahahaha matamu tu bagus!

a nang for u! nang this for nuffnang birthday

echah_syed said...

baru-baru ni nmpk ade org pakai kasut yg sama..mesti bespren kan :)

mama dgn ana pun ada sandal yg sama tp lain kaler jek :p

CT Delima said...

kalau dah buatan Malaysia...mana leh lari ret. nasib baik hanya berdua kalau ramai2 mana nak sorok kaki tu hehehe.

AKO said...

iyou,
heheheh thanks.. Dah wish bday to nuffnang

Mama combi,
hehee slalu nya camtu la kan..

kak ct,
hehehe tapi kita ghase klu ghamai lagi meriah muahahaha
pastu leh masuk msia book of record,

ch@ said...

hahahaha n3 pendek yg klaka, adoiii!

AKO said...

ch@,
hahahaha klakar ker? caitt... simple n easy :-D

HOn3YB33 said...

hahaa...so funny this story..

kebetulan atau suratan??

apa2pun..jom join my contest..

lelaki pun boleh joim...

pompuan = baju kurung, kebaya, jubah....dll

lelaki= baju melayu..

tq..

AKO said...

will be there ;)

sri said...

bkn setakat kasut je sama..hp pung sama gak..naseb baik yg dlm2 tu x sama..huhuhu..

AKO said...

psstt yg dalam tu klu sama pun takkan nak citer kat sini weiii :p