Wednesday, February 24, 2010

TERSAMA la pulak...

Jalan-jalan lunch, on the way kat jambatan, terserempak ngan empunya kaki. Tak kenal pun tapi apa yang menarik, derang pakai kasut sebiji sama. Maksud ako dedua pakai kasut yang sama.

Ako kejar..

Mereka makin laju, ako tatap kejar..

Sudah nya bila dah depan mata tatap x clear sangat nak tunjuk kat kowang.. iskkkk

Dan tup tup baru kami pasan, ghope nyer kami pun pakai kasut yang sama...
Cehh!!!!

Nota Jemari: camne leh TERsama ek?

10 comments:

  1. luculah! hahahaha matamu tu bagus!

    a nang for u! nang this for nuffnang birthday

    ReplyDelete
  2. baru-baru ni nmpk ade org pakai kasut yg sama..mesti bespren kan :)

    mama dgn ana pun ada sandal yg sama tp lain kaler jek :p

    ReplyDelete
  3. kalau dah buatan Malaysia...mana leh lari ret. nasib baik hanya berdua kalau ramai2 mana nak sorok kaki tu hehehe.

    ReplyDelete
  4. iyou,
    heheheh thanks.. Dah wish bday to nuffnang

    Mama combi,
    hehee slalu nya camtu la kan..

    kak ct,
    hehehe tapi kita ghase klu ghamai lagi meriah muahahaha
    pastu leh masuk msia book of record,

    ReplyDelete
  5. hahahaha n3 pendek yg klaka, adoiii!

    ReplyDelete
  6. ch@,
    hahahaha klakar ker? caitt... simple n easy :-D

    ReplyDelete
  7. hahaa...so funny this story..

    kebetulan atau suratan??

    apa2pun..jom join my contest..

    lelaki pun boleh joim...

    pompuan = baju kurung, kebaya, jubah....dll

    lelaki= baju melayu..

    tq..

    ReplyDelete
  8. bkn setakat kasut je sama..hp pung sama gak..naseb baik yg dlm2 tu x sama..huhuhu..

    ReplyDelete
  9. psstt yg dalam tu klu sama pun takkan nak citer kat sini weiii :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.