Followers

Friday, March 12, 2010

Matta Fair Preview

Lunch tadi plan sama Murshi ke Matta Fair di PWTC. Memandangkan kami ke sana dengan kete maka nak mencari parking adalah sangat2 susah. Puas beberapa pusingan akhirnya kami 'curi' satu parking kosong. Kisahnya ada sorang nyonya ni dok berdiri kat parking kosong tu. Konon nya nak 'cop' kan utk laki dia la kot. Sudahnya dengan kedegilan dak murshi, akhirnya berjaya la kami menakhluki itu parking. Dalam soal mcm ni kita kena pentingkan diri sendiri dulu. Muahhahhha Kira nasib la ye wahai aunty yang cantek... *wah tetiba puji lak...*

Ako dah lama x pegi matta fair ni. Ekceli malas sungguh mahu berasak-asak dengan owang yang ramai. Tapi kali ni ako ke situ dengan satu misi. Jeng jeng..... Misi men'survey' sesuatu.

Ada beberapa pamplet yang kami sudah amek. Dan ada beberapa pakej yang menarek minat kami. Tungguu ini baru permulaan saja. Esok masih ada. Insyallah esok mahu pegi lagi dan cari lagi pakej2 yang bagus... Ke mana tujuan destinasi kami??? MUhahahaha tungguuuuuuu!!! Kang tak menjadi, kasi malu diri sendiri je kan. So pape, klu dah konpom ako akan stori mori kat sini lagi.

Nak masuk itu fair kena bayar RM3. Masa pendaftaran, ko dapat la itu baucer. Errmmm.... baucer RM100 dari JoJoba Spa. Ada sesape nak ker? 

Nota Jemari: Tak sabar nya nak coti-coti

2 comments:

akpfapaf said...

giler jahat dak mushi ni..kalo aku nyonya tu..dah lama aku scratchkan keta mushi..padan muka...hahahahhaha

AKO said...

ala tp klu dia x buat camtu smp ke sudah x de parking... huhu