Followers

Sunday, April 4, 2010

Eleh tak heran pun

Huh.... ako tahu arr kowang ada laki... ada boipren...
Ooooo dah menyombong ngan ako eh....
Takpe takpe mentang2 laki ko kat sini.. mentang2 boipren ko kat sini so ko dah x nak kuar ngan ako eh..

Tunggu arrr esok lusa ako ada laki, ako ada boipren, ako pun nak menyombong ngan kowang..

Ye la ye la ako pun heran bila kowang ada bopiren, bila kowang ada laki je nak menyombong ngan owang2 single mcm ako.. Huh ada ako heran!!! Tak koser ahkak nak jeles2 ngan kowang yang dah berdua, bertiga berempat.. Ahkak lagi suker hidup SINGLE!! walau ada gak terdetik nak hidup berdua tapi idok le ahkak nak menyombong x tentu hala.

Ye la ye la ako tahu sbb ako tak rasa lagi hidup berdua. Huh... tapi ko agak2 la kan mostly yang berdua ni pasti nak lupakan kawan nan SOLO. ermm.. lumrah manusia kan.

Nota Jemari: Harap ako x hidup mcm tu nanti.. Tak suker!!

4 comments:

Mknace said...

^_^

AKO said...

:-)

ch@ said...

miahaha, saje tu nak suruh kakRet mencari bfren ;)

AKO said...

ala ch@, penat dah cr boipren.. tapi boipren yg x nak cari kita muahahaha