Followers

Thursday, April 22, 2010

Korea Trip - Strawberry Farm

Burlppp baru pas bekfes waktu nih. Bekfes roti-roti ajer.. Patutnya kena makan banyak2 coz nak masuk Everland lepas ni, konpom dalam xde makanan yang sesuai untuk dimakan. Siap curik2 roti croissant sama butter.. ssyyyyhhhhh muhaahhahaa....

Suka sangat gambar ni... Macam ako berjaya menakluk itu gunung.. perghhhh dasat!!

Ok ni area tempat bekfes kitorang.. 

Destinasi berikutnya adalah ke stroberi farm. Ok ok gi sini tak heran sangat la kan coz macam ko pegi tgk stroberi kat cameron je lebih kurang. Tapi cuaca ya ampunnnn sangat2 la sejuk membeku. Memasing berebut2 nak masuk dalam khemah stroberi nih. Dalam ni memang panas sket. Asal derang pasang heater ek kat tempat stroberi??? Moskel?  bukan stroberi kena tempat sejuk kah?? ermm....

Derang hanya bagi kita petik 5 biji jer.. So memasing pilih la yang besar, cantek dan menawan sahaja.

Dan sila lah makan 5 biji yang ko petik tadi. FREE jer... ermmm ako makan x byk sebiji jer sebab giler berair sangat. Kembung pewot dibuatnya. Dah la besar2 gedabak buahnya.

Pastu kitorang diberi setupperware stroberi. Memang kembung2 la nak makan. sejukkkkkkkkkkkkkkk... Ako lagi minat nak masuk dalam bas cepat2 dari menikmati stroberi kat situ. Ahkak tak tahan sejuk, OK!! Asek terkucil2 dibuatnya.. Soploh minit, setengah jam mula la rasa nak buang air. 

Nota Jemari: Yeay x sabar nak g EVERLAND lepas nih..

5 comments:

kenwooi said...

the strawberries look so much better than the one i saw in cameron =P

anisalya said...

waaa...stroberi..bestnya..nak sikit..

.::WaNiE::. said...

strawberry dia gomok gomokkk

ch@ said...

strawberry gebu cam kakRet. ahaha!

AKO said...

Ken,
yup the stoberi there much bigger.. teruja sungguh nak petik satu2

anisa,
dah abs.. smp msia jer dah masam hehe

wanie,
aha.. gomok2..

ch@,
huwaa kijaammmmmm dushh dushhh