Menu Secret Recipe

Lunch g amek gambar...
Dah tak tahu nak melantak kat mana, last-last terbenti la kaki ni kat depan secret recipe, sogo. So melantak je la kat situ.

Pestime ako nak makan nasi ada satay kat situ. Ermm biasa-biasa aje la. Nasi tu ada sedikit tawar. Maybe sesuai la dimakan dengan itu satay.

Ni plak si ibuvogue punya menu. Burger ni nampak menarek. Sedap la tu gaknya. Ekceli ayam tu yang nampak menarek kat mata ako la.

Tapi dah agak dah, ibuvogue ni musti x pernah nak abeshkan makanan dia. Iskk.... no gud no gud..

Nota Jemari: kowang lak melantak apa lunch tadi?
Share:

2 comments:

  1. hoh mkn kat SR, lama jugak tak mkn kat sini...rasa nak pergi mkn SR la hari ni, hehehe! tapi mesti jln sesak sbb hr jumaat, adeiii!

    ReplyDelete
  2. hhehehee ala cr la SR yg x ramai org :p erkka da ke ek? hehhee

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.