Thursday, May 13, 2010

adOOiiii saket nya!!!

Camni arr ghope jari ku yang terguris dek pisau malam tadi.
Punya la susah ako nak menaip pagi nih..
Jari telunjuk sangat penting dalam proses taip menaip..
Bila sudah jadi begini, errmmmm terpaksa la keje-keje menjadi slow motion.

adOOiiii saket, OK!!!!

Nota Jemari: Nak ngadu manja kat sape ek??

8 comments:

  1. auChhh...!
    caMane La leh keNe tuh..
    isKkk pi paKai pLaster ya
    nntY kuMan mas0k lak

    ReplyDelete
  2. dah pakai mlm tadi, tgk cam x bernapas plak jari jemari itu hheeh so nari x pakai la heheh

    ReplyDelete
  3. ngadu manja kat doktor

    dan mc

    ahahah

    ReplyDelete
  4. taakott..
    nanti dia jahit kasi totop balik kulit hehehe...

    *nak ngadu ngan abang polis arr..*

    ReplyDelete
  5. Ret..tu sekurang2nya 1 bulan tak leh masuk dapur, 1 tahun tak leh pegang pisau....korek idung pun tak boleh jugak!!!...

    ReplyDelete
  6. mat,
    tang korek idong tu kan jari sebelah ada wkakakaka

    sengal ar ko!! dushh dushhh...

    ReplyDelete
  7. waaaa...ke koo guna semua jari's untuk kerja korek mengorek nihh..hahahaha..amponnn...

    ReplyDelete
  8. erkk lobang idong ako kecik je weii , mana leh guna sumer jari, kang jadi cam serombong kapal lak beso nya... aiayakkk :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.