Followers

Thursday, May 13, 2010

adOOiiii saket nya!!!

Camni arr ghope jari ku yang terguris dek pisau malam tadi.
Punya la susah ako nak menaip pagi nih..
Jari telunjuk sangat penting dalam proses taip menaip..
Bila sudah jadi begini, errmmmm terpaksa la keje-keje menjadi slow motion.

adOOiiii saket, OK!!!!

Nota Jemari: Nak ngadu manja kat sape ek??

8 comments:

♥ciK-t0ge ♥ said...

auChhh...!
caMane La leh keNe tuh..
isKkk pi paKai pLaster ya
nntY kuMan mas0k lak

AKO @ retna said...

dah pakai mlm tadi, tgk cam x bernapas plak jari jemari itu hheeh so nari x pakai la heheh

.::WaNiE::. said...

ngadu manja kat doktor

dan mc

ahahah

AKO @ retna said...

taakott..
nanti dia jahit kasi totop balik kulit hehehe...

*nak ngadu ngan abang polis arr..*

Mat Gebu said...

Ret..tu sekurang2nya 1 bulan tak leh masuk dapur, 1 tahun tak leh pegang pisau....korek idung pun tak boleh jugak!!!...

AKO @ retna said...

mat,
tang korek idong tu kan jari sebelah ada wkakakaka

sengal ar ko!! dushh dushhh...

Mat Gebu said...

waaaa...ke koo guna semua jari's untuk kerja korek mengorek nihh..hahahaha..amponnn...

AKO @ retna said...

erkk lobang idong ako kecik je weii , mana leh guna sumer jari, kang jadi cam serombong kapal lak beso nya... aiayakkk :p