,

Menu

Klu citer pasal makan musti la ada makanan kan?!!
Klu citer pasal makanan musti la ada masakan kan?!!
Eh apa beza masakan dan makanan ek?????

Ok ok meh tengok lauk-pauk yang kami order dan makan tengahari semalam.

Ikan siakap masak stim... Perghhh yang ni memang peberet ako tapi bila dah makan ramai-ramai, pepaham je la kan. Dapat rasa sowang sket je la.

Ini plak nama nya masakan kari hijau ayam. Ermmm tak tahu la sedap ke tak sebab ako x makan. Klu kari merah lalu juga la anak tekak ni kan.

Ikan siakap goreng masak sweet & sour. Perghhh marbelesssss!!!!

Sayur kangkong goreng belacan. Yang ni pun superb nyummyy!!!! Sedap dan tak puas sebab cinonet sangat. Nak melantak sampai 16 molot.. ermm, nampak gaya klu nak makan ramai2 harus la ditambah order sayur nih.

Udang masak erkk apa ntah. Yang pasti i don't like!!! ehehhehe Ada bau masam sket.. maybe sos kicap nya tu buat hilang nafsu ako nak ratah udang itu.

Ayam goreng pandan.. Ermm ada bau pandan ker? Ghase2 nya macam takde pun.. hhehe Tak tahu sedap ke tak sebab ako x makan.

Menu utama harus lah tomyam!! Sedapppppp!! Superb!! Marbeelesssss!!!

Nota Jemari: Overall memang makan FREE memang menyelerakan.. hahaha
Share:

2 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.