,

Catatan Ramadhan: Hari ke-18 & 19

Salam,

Kali ni bersiaran dari selatan tanahair.
Alhamdulilah plan ke singapura semalam telah selamat terlaksana.
Walau ada rintangan di pagi semalam sebelum bertolak, namun akhirnya berjaya juga ako atasi. Seharian sabtu di kota singa. Alhamdulilah dapat juga merasa berbuka dan merasai ramdhan di sana. Dan pagi ni, ahad ako ke johor bahru pulak.

Rancangan untuk berbuka dengan mereka di sini insyallah akan tercapai juga.
Mulanya mahu berbuka di JB catering tapi tak tercapai atas sebab tempat yang sudah fully booking. Maka, tempahan telah dibuat di Goodhope Hotel. So, insyallah hari ni berbuka di sana bersama-sama mereka yang lain.

Tunggu cerita selanjutnya...

Nota Jemari: rezeki lagi...
Share:

5 comments:

  1. uhuks.. xtau pun de buke pose kat JB.. =(

    ReplyDelete
  2. alamaakkkk akak pun terlupa daaaa sowi2 huhu.....

    ReplyDelete
  3. jauhnya berbuka.. ada apa kat sngapore tu?? shopping kah?? snggup tak bg tau awal2.. bleh kirim henbeg

    ReplyDelete
  4. jom join contest i :D

    http://biqque.blogspot.com/2010/08/photo-challenge-balik-raya.html

    ReplyDelete
  5. mekchu,
    hahah sbb x sanggup nak bersoping tu yg x bg tahu awal2 :p

    biqque,
    ok tarak hal.. ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.