, ,

Catatan Ramadhan: Hari Keduabelas & Tigabelas

 Salam petang senin,

Ahad ako kat umah ajer..
Coti-coti wiken ni memang konpom la ako bangun lewat.
Iskkk apa nak jadi ntah. Ater klu bangun awal pun bukan leh buat pape pun?!! Erkk.... aiyo punya la berlambak keje-keje yang boleh dibuat kan.. Ala biasa la klu penyakit MALAS dah datang, harus la dari banyak keje terus rasa takde keje kan?!! hahaha... No gud ok, sila jangan ikut pangai macam nih.

Ini kisah berbuka puasa ako dan rerakan menari rabu lepas.
Walau tak sumer dapat turut serta tapi yang sudi hadir pun dah cukup mengamatkan suasana kat situ. Sebelum berbuka sempat lagi tu main pool ngan game bola. Gilossss, ako tak reti ok nak bende alah tu. Ye la ye la ako tahu ako bukan 'kaki bola' apatah lagi 'kaki meja' dan 'kusi'.. Ako sekadar mempunya 'kaki manusia' ..mauahaha yapedaaa ako merepek..

So layan kan ajer la derang main.
Janet memang terror. Walau ako seGENG ngan Mariah tapi dia sorang je tatap bole menang!! Huh.. ye bak ako kata tadi ako memang bukan reti pun nak main bende alah tu.  

Geng-geng lelaki suemr sibuk dok main POOL!
Ha bukan mandi swimming pool tapi main pool atau lebih tepat lagi snooker.
Erkkk menatang tu lagi la ako x reti main.
Sekadar memerhati mereka bermain sahaja la ye.


Dan bila tiba waktunya, berbuka la kami beramai-ramai.
Tengkiu Aidil for da pics.
Gambar dari henpon ako ntah mana ako simpan ntah...
Sudahnya terpaksa la pakai gambar orang lain...

Nota Jemari: Next berbuka pelissssss??!!
Share:

2 comments:

  1. yehaaa x sabar nak berbuka dgn awak plk..kita kasi sebalang air katira utk awak yek..hehehehe

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.