, ,

Catatan Ramadhan: Hari Keempatbelas

Pejam celik pejam celik, hampir setengah bulan dah ye kita ni berpuasa.
Alhamdulilah.

Hari ke-14.
Apa ye catatan untuk hari ini?

Oh ye, 24-26 Ogos ni, KOOP kat opis ako ni buat promosi bazaar ramadhan. Opkos bazaar yang ini kurang melibatkan makanan. Tapi lebih kepada barangan-barangan seperti barang eletronik, pakaian, hiasan rumah, etc. Dan secara tak langsung minat untuk membeli satu barangan itu membuak-buak plak.

Hari ini ako membelek-belek.
Esok mungkin membeli.
Lusa kebarangkalian mendapat apa yang dihajati.

Ye ye memandangkan KOOP yang buat promosi maka harus la pembelian secara kredit dengan KOOP. Tunai??? Ermmm bonus takde nih, idok le nak membayar dengan tunai. Pepaham sajo la ye. Pape pun, kita tunggu keputusan akhir esok hari k.

Nota Jemari: Memanjang promosi je kat opis ako ni kan.... BONUS??? takde huwaaaaa
Share:

5 comments:

  1. bonussss????? hmmmmm.....klu dpt kiter la org pertama melompat....hehehehe

    ReplyDelete
  2. brp rm? bende tu td? murah x? klu murah nak kirim ler...aku nk jual yg lama tu dgn kwn aku, pastu beli yg bru...
    hrtu kwn aku nak yg aku punya tue..tp sayang sbb kenangan anniversary ko laki aku belikan,..huhuhu

    ReplyDelete
  3. izan,
    sumer org klu part dapat bonus musti melompat hepi punya ;-)

    Lin,
    rege dia dalam RM1.6k hehehe.. lbh kurang la camtu...

    weii yg ko punya tu simpan ajer laa.. kenangan tu.. sayang laa

    ReplyDelete
  4. ako badan berkanun ke kategori kerajaan erk??

    ReplyDelete
  5. mekcu,
    opis ni kategori badan berkanun ;)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.