Followers

Tuesday, August 24, 2010

Catatan Ramadhan: Hari Keempatbelas

Pejam celik pejam celik, hampir setengah bulan dah ye kita ni berpuasa.
Alhamdulilah.

Hari ke-14.
Apa ye catatan untuk hari ini?

Oh ye, 24-26 Ogos ni, KOOP kat opis ako ni buat promosi bazaar ramadhan. Opkos bazaar yang ini kurang melibatkan makanan. Tapi lebih kepada barangan-barangan seperti barang eletronik, pakaian, hiasan rumah, etc. Dan secara tak langsung minat untuk membeli satu barangan itu membuak-buak plak.

Hari ini ako membelek-belek.
Esok mungkin membeli.
Lusa kebarangkalian mendapat apa yang dihajati.

Ye ye memandangkan KOOP yang buat promosi maka harus la pembelian secara kredit dengan KOOP. Tunai??? Ermmm bonus takde nih, idok le nak membayar dengan tunai. Pepaham sajo la ye. Pape pun, kita tunggu keputusan akhir esok hari k.

Nota Jemari: Memanjang promosi je kat opis ako ni kan.... BONUS??? takde huwaaaaa

5 comments:

Adieyzan said...

bonussss????? hmmmmm.....klu dpt kiter la org pertama melompat....hehehehe

Sis-Lin said...

brp rm? bende tu td? murah x? klu murah nak kirim ler...aku nk jual yg lama tu dgn kwn aku, pastu beli yg bru...
hrtu kwn aku nak yg aku punya tue..tp sayang sbb kenangan anniversary ko laki aku belikan,..huhuhu

AKO @ retna said...

izan,
sumer org klu part dapat bonus musti melompat hepi punya ;-)

Lin,
rege dia dalam RM1.6k hehehe.. lbh kurang la camtu...

weii yg ko punya tu simpan ajer laa.. kenangan tu.. sayang laa

mekchu said...

ako badan berkanun ke kategori kerajaan erk??

AKO @ retna said...

mekcu,
opis ni kategori badan berkanun ;)