Followers

Sunday, August 15, 2010

Catatan Ramadhan: Hari Kelima

Salam ramadhan hari yang kelima,

Lepas sahur tadi, lepas subuh tadi, ako terlelap.
Bangun-bangun je dah jam 2:50 petang!!
Gurlpp..... aiyoooooo!!

Terus terpikir nak masak apa untuk berbuka nanti.
Adussss bukan senang nak masak kan, lebih-lebih lagi orang yang tak reti masak macam ako nih. Harus lah jenuh memikir masakan apa yang nak dihidangkan malam nanti. Sebab semangat nak masak so ako check la resipi-resipi yang senang untuk ako kat blog mat. Dan akhirnya ako terpikir nak masak gulai lemak ikan sahaja.

Semangat tak ingat-ingat, jam 4:30 je ako dah siap masak.
Hahhahaa sedap tak sedap belakang citer..
Janji kenyang!

Tak sabar nak tunggu berbuka nih...

Nota Jemari: Citer kowang macam mana plak??

2 comments:

Sis-Lin said...

cite aku? dh kenyang dh dgn menu bermcm2 hrni..hehehehe
citenya esok le..'cerita 5 ramadhan'..kekekeke

AKO @ retna said...

ye la ye la ako tgu esk citer ko tuh :p