Followers

Thursday, August 19, 2010

Catatan Ramadhan: Hari Kesembilan

Bersiaran lagi....

Ntah nape sejak 2 menjak ni ako malas betul nak bangun sahur..
Puas la adik ako ketuk pintu kejutkan ako bangun.
Nyahut mmg ako nyahut masa dia panggil tapi pastu zzZZZZZzz.. ako terus kan ajer tido ku itu.

Pagi tadi, macam tu juga.
Tapi ntah aura mana datang, alih-alih ako bangun terus buka pintu n terbaukan telur dadar goreng, membuatkan selera ako datang!!

Makan nasi putih dengan telur dadar letak kicap.
Perghhh sudah cukup membuatkan ako berselera.

Laju je ako makan..
Dan berselera plak ako minum air suam pepagi buta.
Ye ye ako mmg payah dan jarang nak minum air masak mati nih..

Dah siap makan, masuk balik bilik terus zzZZzzzzz...
Aiyo bughok tul pangai kan!!??
Dan pagi ni terbangun lewat dan sampai opis pun lewat dari sepatutnya..

Oh ya, flexi hour keje ako dalam bulan poser adalah 8 to 5 pm. *wink*

Nota Jemari: bila nak berubah...

3 comments:

akpfapaf said...

wow..sedapnya..aku pun selera kalo sahur makan nasi putih panas ngan telur mata kerbau letak kicap..lebih enak rasanya dimakan di waktu mcm tu..hmmm dilisyes!!

mekchu said...

kalo telur mata kerbau lagik layan.. makan ngan nasi panas kan.. letak kicap manis.. ehh esok nak makan menu tu lah...

AKO @ retna said...

fariha & mekcu,
tu laa lauk paling SIMPLE tapi SEDAP kan ;-)