,

Catatan Ramadhan: Hari Kesembilan

Bersiaran lagi....

Ntah nape sejak 2 menjak ni ako malas betul nak bangun sahur..
Puas la adik ako ketuk pintu kejutkan ako bangun.
Nyahut mmg ako nyahut masa dia panggil tapi pastu zzZZZZZzz.. ako terus kan ajer tido ku itu.

Pagi tadi, macam tu juga.
Tapi ntah aura mana datang, alih-alih ako bangun terus buka pintu n terbaukan telur dadar goreng, membuatkan selera ako datang!!

Makan nasi putih dengan telur dadar letak kicap.
Perghhh sudah cukup membuatkan ako berselera.

Laju je ako makan..
Dan berselera plak ako minum air suam pepagi buta.
Ye ye ako mmg payah dan jarang nak minum air masak mati nih..

Dah siap makan, masuk balik bilik terus zzZZzzzzz...
Aiyo bughok tul pangai kan!!??
Dan pagi ni terbangun lewat dan sampai opis pun lewat dari sepatutnya..

Oh ya, flexi hour keje ako dalam bulan poser adalah 8 to 5 pm. *wink*

Nota Jemari: bila nak berubah...
Share:

3 comments:

  1. wow..sedapnya..aku pun selera kalo sahur makan nasi putih panas ngan telur mata kerbau letak kicap..lebih enak rasanya dimakan di waktu mcm tu..hmmm dilisyes!!

    ReplyDelete
  2. kalo telur mata kerbau lagik layan.. makan ngan nasi panas kan.. letak kicap manis.. ehh esok nak makan menu tu lah...

    ReplyDelete
  3. fariha & mekcu,
    tu laa lauk paling SIMPLE tapi SEDAP kan ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.