Followers

Thursday, August 12, 2010

Juadah berbuka

Siap sudah membeli makanan untuk berbuka petang nanti!

Simple aje deh...

Laksa Johor...
Rojak mamak...
Nasi putih + Rendang daging (sah-sah yang ni ako simpan untuk sahur esok)..

Nak soh ako masak?
Ermmm takde la nak masak bila dah makan sorang-sorang.
Beli aje lagi senang!!

Lagi beberapa jam ni nak berbuka......

Nota Jemari: Menuggu detik itu

4 comments:

Aanas said...

tu bukan simple lagi tu retna oi.. siap ada rendang bagai.. sat lagi perut penuh kebotong <-- istilah mak akak.. tapi laksa johor tu sungguh menggiurkan.. :)

AKO @ retna said...

kak,
hahhha ala sumer nya utk 1 portion je kan.. bkn byk pun.. ckup la sorang makan...

rendang tu plan nak makan utk sahur nanti ehhee .. malas nak masak time sahur :p

sy@iina said...

sedapnye kak ret..beli kat mane tuh??ish.. buat kite terliur je..hehe..

AKO @ retna said...

syaina,
sumer kita tapau dr cafe opis ni je pung ;)