Thursday, August 12, 2010

Juadah berbuka

Siap sudah membeli makanan untuk berbuka petang nanti!

Simple aje deh...

Laksa Johor...
Rojak mamak...
Nasi putih + Rendang daging (sah-sah yang ni ako simpan untuk sahur esok)..

Nak soh ako masak?
Ermmm takde la nak masak bila dah makan sorang-sorang.
Beli aje lagi senang!!

Lagi beberapa jam ni nak berbuka......

Nota Jemari: Menuggu detik itu

4 comments:

  1. tu bukan simple lagi tu retna oi.. siap ada rendang bagai.. sat lagi perut penuh kebotong <-- istilah mak akak.. tapi laksa johor tu sungguh menggiurkan.. :)

    ReplyDelete
  2. kak,
    hahhha ala sumer nya utk 1 portion je kan.. bkn byk pun.. ckup la sorang makan...

    rendang tu plan nak makan utk sahur nanti ehhee .. malas nak masak time sahur :p

    ReplyDelete
  3. sedapnye kak ret..beli kat mane tuh??ish.. buat kite terliur je..hehe..

    ReplyDelete
  4. syaina,
    sumer kita tapau dr cafe opis ni je pung ;)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.