Followers

Tuesday, August 17, 2010

Mata ikan @ bibir pecah??!

Haritu berbuka kan...

Tengah asyik mengunyah alih-alih tergigit bibir.

OK la sekali tak rasa saket sangat...

Kunyah lagi..

Oucchhhh tergigit lagi..

Yang buat saket tu sebab tergigit kat tempat yang sama!!

Dan sampai la ni, ako rasa kan bibir dah 'tebal' semacam jer.....

Nota Jemari: Hampir terjadi 'mata ikan' atau ako sebut 'bibir pecah' ...

6 comments:

Sis-Lin said...

sian awak..ltk marjerin kat bibir tue..nnti ilang sikit pedihnya..

btw..cmne? dh ada apa2 berita?

retna said...

dah ok sket dah bibir nih....
nnt ako alert ko ek

ch@ said...

masa buka minum banyak air masak kakRet, kita pun slalu kena macam tu

AKO @ retna said...

cha,
dah ok dah arini...
bole makan sedap2 hehee

mekchu said...

heii... sama.. mekchu skang ni tgh menderita ada 2 ulser... ohhh sakit nye..

AKO @ retna said...

mekcu,
adusss konpom mmg menderita klu camtu... saketnyaa ouchhh!