Mata ikan @ bibir pecah??!

Haritu berbuka kan...

Tengah asyik mengunyah alih-alih tergigit bibir.

OK la sekali tak rasa saket sangat...

Kunyah lagi..

Oucchhhh tergigit lagi..

Yang buat saket tu sebab tergigit kat tempat yang sama!!

Dan sampai la ni, ako rasa kan bibir dah 'tebal' semacam jer.....

Nota Jemari: Hampir terjadi 'mata ikan' atau ako sebut 'bibir pecah' ...

6 comments:

  1. sian awak..ltk marjerin kat bibir tue..nnti ilang sikit pedihnya..

    btw..cmne? dh ada apa2 berita?

    ReplyDelete
  2. dah ok sket dah bibir nih....
    nnt ako alert ko ek

    ReplyDelete
  3. masa buka minum banyak air masak kakRet, kita pun slalu kena macam tu

    ReplyDelete
  4. cha,
    dah ok dah arini...
    bole makan sedap2 hehee

    ReplyDelete
  5. heii... sama.. mekchu skang ni tgh menderita ada 2 ulser... ohhh sakit nye..

    ReplyDelete
  6. mekcu,
    adusss konpom mmg menderita klu camtu... saketnyaa ouchhh!

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com