Mata ikan @ bibir pecah??!

Haritu berbuka kan...

Tengah asyik mengunyah alih-alih tergigit bibir.

OK la sekali tak rasa saket sangat...

Kunyah lagi..

Oucchhhh tergigit lagi..

Yang buat saket tu sebab tergigit kat tempat yang sama!!

Dan sampai la ni, ako rasa kan bibir dah 'tebal' semacam jer.....

Nota Jemari: Hampir terjadi 'mata ikan' atau ako sebut 'bibir pecah' ...
Share:

6 comments:

  1. sian awak..ltk marjerin kat bibir tue..nnti ilang sikit pedihnya..

    btw..cmne? dh ada apa2 berita?

    ReplyDelete
  2. dah ok sket dah bibir nih....
    nnt ako alert ko ek

    ReplyDelete
  3. masa buka minum banyak air masak kakRet, kita pun slalu kena macam tu

    ReplyDelete
  4. cha,
    dah ok dah arini...
    bole makan sedap2 hehee

    ReplyDelete
  5. heii... sama.. mekchu skang ni tgh menderita ada 2 ulser... ohhh sakit nye..

    ReplyDelete
  6. mekcu,
    adusss konpom mmg menderita klu camtu... saketnyaa ouchhh!

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.