Followers

Monday, August 9, 2010

Roboh baju itu!!!


Muahahahaa..
Memang ghase nak guling-guling dok gelak kat situ.
Tapi iskkk harus kena kontrol lobang idong gak kan.
Kang dari nak gelak kan orang, tak pasal-pasal orang plak gelakkan kita

Mana tak nak gelak kowang oiii...
Lunch tadi konon nya nak la 'mencuci mata' kejap.
Masuk lah kat kedai Butik Gaya Warisan. Sebabkan opis ako pernah hantar jahit kain kat situ dan ako tengok kualiti jahitan dan kesedapan pakai, berkenan la konon nya nak soh butik tu jahitkan kain ako. Dipendekkan citer, baru je kitorang dok risik-risik harga kat kaunter, alih-alih kawan nan satu yang tengah dok membelek baju siap kat situ tetiba rebah. Eh eh bukan dia yang rebah tapi barisan baju-baju itu yang rebah. Adehh.... mahu tak tergelak dibuatnya...!!

Abesh satu deretan baju-baju tergantung rebah menimpa dia.
Muahahaha lain yang nak dibuat, lain plak yang jadi.
Sudah terasa keMALUan di situ, kami pun berlalu pegi.
Konpom owang kedai tu tension je ngan kitorang.
Klu beli baju-baju kat situ takpe la juga kan, ini sekadar nak bertanya harga lantas berlalu pegi.

Muahahahha ya ampun ya abang-abang sekalian. Bukan saya yang buat tapi kawan saya. Tapi sebab dia kawan saya, harus la saya selamatkan kawan saya dulu daripada baju-baju itu. Hahhaaha... ako selamat kan kawan? Haaaa tipu tipu lebih kepada tergedik-gedik nak snappy gambar. Hahahha ya ampun Sri. Tu la lenkali sila berhati-hati ye lepas nih. Konpom lepas ni kita kena 'segan' nak masuk situ lagi. Itu pun klu abang-abang kat situ pasan kita lagi. Haahahaa.....

Pape pun, tak leh salahkan Sri juga sebab besi sangkut baju tu tak kukuh kat bawah kaki nya. So, memang patut arr klu sentuh satu, abesh sumer roboh ke bumi.

Nota Jemari: Seb baek la baju kan... tapi nak minta diskaun sbb dah jatuh, erkk bole tak? hehehe

4 comments:

ch@ said...

mesti bergegar-gegar bahu menahan ketawa kan? sampai kat opis pun tak kan sudahnya ketawa tuuu... peristiwa manis tu kakRet :D

AKO @ retna said...

cha,
manis ke pahit utk dia/ muahahah

mekchu said...

hahaha.. kalo la tmpt gantung tu bleh becakap, konpem dia ckp thanks kat kawan anakomak tu sbb selama ni dia amat merana menjadi sebatang penyangkut.. hahahaha

AKO @ retna said...

mekcu,
muahahaaha.. lawak lak bila baca..
tapi betul la kan, sian penyangkut baju tu.. sampai lembik2 jadi nya hehe