Tuesday, August 10, 2010

Sahur apa ya?

Kalau esok confirm poser, ermm agak2 ako kena sahur apa ya esok?

Situasi:
~ Sengsorang je kat umah
~ Bila dah sengsorang konpom cam malas nak bangun tapi WAJIB sebab kang kelaparan plak waktu siang esoknya
~ Nak masak, ermm bila dah sorang cam malas juga kan. Makan pun ciput jer..
~ Nak beli sesiap, ermm cam x best plak kan. Ye la kat umah bukan ada microwave, tekan pusing panas!!

Kesimpulan:
Memang tahap MALAS nak buat sesuatu sengsorang.

Soalan:
Sahur apa yang sesuai ye untuk orang bujang?

Dah la hari pertama nak bersahur, patutnya kena la berkobar-kobar kan tapi ako, ermmmm rasa nya makan roti cicah sama nescafe panas je arr!!

Nota Jemari: Berbuka ako x kisah sangat sebab senang nak beli kat pasar ramadhan..

2 comments:

  1. kalau rajin skit masak nasi mkn ngan telor dadar ngan kicap. tu pun kalau lalu nak telan nasik pepagi buta hehehe. anyway selamat berpuasa kak.

    ReplyDelete
  2. aha kan yatt...
    sedap gak makan telur dadar sama nasi panas2 di pagi hari kan.. nyumm nyumm

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.