Followers

Tuesday, August 10, 2010

Sahur apa ya?

Kalau esok confirm poser, ermm agak2 ako kena sahur apa ya esok?

Situasi:
~ Sengsorang je kat umah
~ Bila dah sengsorang konpom cam malas nak bangun tapi WAJIB sebab kang kelaparan plak waktu siang esoknya
~ Nak masak, ermm bila dah sorang cam malas juga kan. Makan pun ciput jer..
~ Nak beli sesiap, ermm cam x best plak kan. Ye la kat umah bukan ada microwave, tekan pusing panas!!

Kesimpulan:
Memang tahap MALAS nak buat sesuatu sengsorang.

Soalan:
Sahur apa yang sesuai ye untuk orang bujang?

Dah la hari pertama nak bersahur, patutnya kena la berkobar-kobar kan tapi ako, ermmmm rasa nya makan roti cicah sama nescafe panas je arr!!

Nota Jemari: Berbuka ako x kisah sangat sebab senang nak beli kat pasar ramadhan..

2 comments:

YatT'S said...

kalau rajin skit masak nasi mkn ngan telor dadar ngan kicap. tu pun kalau lalu nak telan nasik pepagi buta hehehe. anyway selamat berpuasa kak.

AKO @ retna said...

aha kan yatt...
sedap gak makan telur dadar sama nasi panas2 di pagi hari kan.. nyumm nyumm