, ,

Sahur apa ya?

Kalau esok confirm poser, ermm agak2 ako kena sahur apa ya esok?

Situasi:
~ Sengsorang je kat umah
~ Bila dah sengsorang konpom cam malas nak bangun tapi WAJIB sebab kang kelaparan plak waktu siang esoknya
~ Nak masak, ermm bila dah sorang cam malas juga kan. Makan pun ciput jer..
~ Nak beli sesiap, ermm cam x best plak kan. Ye la kat umah bukan ada microwave, tekan pusing panas!!

Kesimpulan:
Memang tahap MALAS nak buat sesuatu sengsorang.

Soalan:
Sahur apa yang sesuai ye untuk orang bujang?

Dah la hari pertama nak bersahur, patutnya kena la berkobar-kobar kan tapi ako, ermmmm rasa nya makan roti cicah sama nescafe panas je arr!!

Nota Jemari: Berbuka ako x kisah sangat sebab senang nak beli kat pasar ramadhan..
Share:

2 comments:

  1. kalau rajin skit masak nasi mkn ngan telor dadar ngan kicap. tu pun kalau lalu nak telan nasik pepagi buta hehehe. anyway selamat berpuasa kak.

    ReplyDelete
  2. aha kan yatt...
    sedap gak makan telur dadar sama nasi panas2 di pagi hari kan.. nyumm nyumm

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.