Followers

Thursday, August 12, 2010

Sogo oo Sogo

Lunch tak tahu ekceli nak ke mana...
So merayap la ke Sogo kejap.
Kebetulan ada mahu membeli pape yang patut.
Terus ke bahagian supermarket.

Amek itu, amek ini...
Ermm... x sangka plak sampai RM50 kena bayar.
Aiyooo.. mahal nya barang-barang skrg ni kan?!
Tapi betul gak, yang ko gi soping barang dapur kat sogo pehal kan.
isskkk..... ala bukan beli banyak mana pun.
Soploh item je pun!!
Soploh pun kira banyak ker?

Eh, klu lebih dari satu kira banyak la tu kan?
Aiyakk....

Aiyo... ermm masih ada lagi barang keperluan kena beli nih...
Nampak gaya terpaksa la soping ke Giant lepas nih.

Nota Jemari: Nak berbuka apa ye petang nih?

No comments: