, ,

Budak Tembam di Kristal Height 2

Kan dah bagitau tadi nak gi cari budak tembam.
Petang-petang, panas terik disulami angin sepoi-sepoi bahasa, akhirnya berjaya juga menjejaki budak tembam di Kristal Height 2, Sri Gombak.

Jangan tersilap, Kristal Height berwarna oren, manakal Kristal Height 2 yang kami ingin tuju seperti dalam gambar di atas. Tadi je ako sudah tersilap umah. Nasib baik la cecepat contact bapak budak tembam tanya lokasi sebenar.

Akhirnya berjaya juga kami tiba sambil disambut oleh bapak budak tembam itu.

Taaaadaaaaa..... inilah budak tembam yang saya cari!!
Eeeee geram tengok pp dia yang bolat itu.

Cer tengok...
Duduk pun dia leh tido tau! Camne la tak tembam kan. hehehe..

*oitt cer jangan tgk pp ako! Sah-sah la pp yang itu mmg sediakala bolat!! heh!*

So camne, ada gaya tak si kiki nyusukan anak?!!
Sesape nak buat calon bini, bole la tu kot.. heheh...

"Hi nama saya Khayla binti Junaidi"

Babai budak tembam opssss .. babai baby Khayla.. Nanti aunty datang jenguk awak lagi. Pasni pastikan pp awak masih tembam lagi tau! heheh

Nota Jemari: geramnyaaaa!!!
Share:

4 comments:

  1. tengok orang yg menyambut kat pintu tu terus kenal. hihiii. geram sungguh pp khayla tu. eee mntk sikit. hahaaa. mesti kaki dia comel bila dia jln nnt. hihiii. TAHNiAH utk ang Junaidix.

    ReplyDelete
  2. ya Allah tembam btol.heeeee. comel

    ReplyDelete
  3. tingin anok tembam2 neiH
    tapi apakan daya
    emak nyer je yang tembam..sob sob

    ReplyDelete
  4. cha n ted,
    tembam kan geram sangat2 ghase nak cobit2 je pp dier..

    ila,
    hehehe xpe sok sok ada anak lagi, sila kasi tembamkan dia ek :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.