Followers

Saturday, February 19, 2011

Budak Tembam di Kristal Height 2

Kan dah bagitau tadi nak gi cari budak tembam.
Petang-petang, panas terik disulami angin sepoi-sepoi bahasa, akhirnya berjaya juga menjejaki budak tembam di Kristal Height 2, Sri Gombak.

Jangan tersilap, Kristal Height berwarna oren, manakal Kristal Height 2 yang kami ingin tuju seperti dalam gambar di atas. Tadi je ako sudah tersilap umah. Nasib baik la cecepat contact bapak budak tembam tanya lokasi sebenar.

Akhirnya berjaya juga kami tiba sambil disambut oleh bapak budak tembam itu.

Taaaadaaaaa..... inilah budak tembam yang saya cari!!
Eeeee geram tengok pp dia yang bolat itu.

Cer tengok...
Duduk pun dia leh tido tau! Camne la tak tembam kan. hehehe..

*oitt cer jangan tgk pp ako! Sah-sah la pp yang itu mmg sediakala bolat!! heh!*

So camne, ada gaya tak si kiki nyusukan anak?!!
Sesape nak buat calon bini, bole la tu kot.. heheh...

"Hi nama saya Khayla binti Junaidi"

Babai budak tembam opssss .. babai baby Khayla.. Nanti aunty datang jenguk awak lagi. Pasni pastikan pp awak masih tembam lagi tau! heheh

Nota Jemari: geramnyaaaa!!!

4 comments:

ch@ said...

tengok orang yg menyambut kat pintu tu terus kenal. hihiii. geram sungguh pp khayla tu. eee mntk sikit. hahaaa. mesti kaki dia comel bila dia jln nnt. hihiii. TAHNiAH utk ang Junaidix.

Ted said...

ya Allah tembam btol.heeeee. comel

AdanyaKauUntukku said...

tingin anok tembam2 neiH
tapi apakan daya
emak nyer je yang tembam..sob sob

AKO @ retna said...

cha n ted,
tembam kan geram sangat2 ghase nak cobit2 je pp dier..

ila,
hehehe xpe sok sok ada anak lagi, sila kasi tembamkan dia ek :p