Aritu saya tanya awak, nak tak beli iphone4?
Tapi awak cakap awak takmoh.
OK saya diam jer.

awak cakap awak nak tunggu iphone5 kuar dalam bulan september nanti.
Betul ek, dia akan kuar tak lama lagi?
OK saya tunggu.

Pastu saya tanya belek-belek ipad2 plak.
Saya ingat nak sambar satu.
Tapi awak tak bagi.
Awak cakap, jangan nak beli dulu.
Setelkan dulu pape yang patut.
Ipad ni belum jadi keperluan lagi.
OK saya pendam kan dulu.

Then, saya tertarik plak dengan samsung galaxy tab ni.
Errkkk saya tak berani nak bagitau awak.
Sebab saya dah boleh agak apa jawapan awak.
OK saya simpan niat untuk dapatkan satu.

Apa pun yang awak cuba bagitau saya,
cuba ingatkan saya,
sumer nya untuk kebaikan saya juga kan ;-)

Ye ye saya sedar!!
OK, wake up!
Belum ada rezeki dan jodoh.

Tunduk dan berlalu pergi.
sob sob..
*sambel kesat hingus

Nota Jemari: ..bila nak setel sumer nya ni ek????