Followers

Thursday, August 11, 2011

Yang mana satu pilihan hati?

Aritu saya tanya awak, nak tak beli iphone4?
Tapi awak cakap awak takmoh.
OK saya diam jer.

awak cakap awak nak tunggu iphone5 kuar dalam bulan september nanti.
Betul ek, dia akan kuar tak lama lagi?
OK saya tunggu.

Pastu saya tanya belek-belek ipad2 plak.
Saya ingat nak sambar satu.
Tapi awak tak bagi.
Awak cakap, jangan nak beli dulu.
Setelkan dulu pape yang patut.
Ipad ni belum jadi keperluan lagi.
OK saya pendam kan dulu.

Then, saya tertarik plak dengan samsung galaxy tab ni.
Errkkk saya tak berani nak bagitau awak.
Sebab saya dah boleh agak apa jawapan awak.
OK saya simpan niat untuk dapatkan satu.

Apa pun yang awak cuba bagitau saya,
cuba ingatkan saya,
sumer nya untuk kebaikan saya juga kan ;-)

Ye ye saya sedar!!
OK, wake up!
Belum ada rezeki dan jodoh.

Tunduk dan berlalu pergi.
sob sob..
*sambel kesat hingus

Nota Jemari: ..bila nak setel sumer nya ni ek????

12 comments:

aku said...

insyaallah kak retna... kalau dah rezeki takkan kemana.. semua dalam genggaman... pasti.

MrJocko said...

Kan dqpat Bonus...

AKO @ retna said...

sodep,
insyallah hehhe

jocko,
hehhehe kena setelkan mana yg penting dl ngan 'bonus' tuh ;-)

ch@ said...

mujurla kita dah kawen dan ada anak kakRet, so bila shopping mesti ingat anak or nak beli keperluan rumah. kalau masa bujang dgn gaji sekarang, mau kita sambar juga. pening kepala memilih.

AKO @ retna said...

hehehehe..
ada anak kecik lain,
bila ada anak yg dah besar lain plak ...

masa akan tentukan ehehhe

fengsan!!

Biqque said...

sampai sudah aku pakai hp cabok ni...

*mengeluh*

Sis-Lin said...

hehehehe....kita tau awak teringin juga, sama dgn kita...tp awak harapkan gaji..kita harapkan owang belikan huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

arghhhhhhhhh tensionnya..manyak bende belum 'settle' ni..bila nak dpt bonus ni....huhuhuhuhuhuhuhuhu

Farihah said...

awak..
saya bagi la awak beli..kenapa awak cakap saya tak bagi pulak?? eh..awak maksudkan saya ke?? *lariiiii*

NeenaAnuar said...

hehehe.. takpe.. ade rezeki nanti mesti you can grab one of those items! insyallahhh... :)

AKO @ retna said...

biqque,
hehehe sama sama!

Lin,
erkkk kita tunggu ujung taun je la, klu dapat BONUS

Farihah,
erkkk awak ke ek??? Saya pun konpius jap :p

Neena,
hahha insyallah rite ;-)

mekchu said...

dlm byk2 tu, ipad pilihan terakhir.. better galaxy tab tu..

eh, nasib baik dpt mengawal nafsu kan..

AKO @ retna said...

mekcu,
betul2 tgh CUBA mengawal nafsu hehehe

psstt nnt check inbox FB ye ;)