, ,

Tahniah!

Bila dah ujung-ujung tahun ni,
bila tiba je cuti sekolah,
konpom ramai yang akan buat kenduri kawen.
Tak lupa juga yang sibuk buat kenduri berkhatan.

Dan ako tak berkecuali juga mendapat jemputan.
Bukan jemputan berkhatan tapi jemputan meraikan raja sehari.

Terima kasih la buat en Shaizhar dan pasangan nya cik Nazuha atas kad jemputan yang ako terima selasa lepas.

Dengan satu soalan, "eh eh ko dah nak kawen ke shai??? oh tidakkkk!!!" :p

Dan tak lupa terima kasih juga kepada cik Umie dan pasangannya en Syam atas kiriman kad jemputan malam tadi.

Harap-harap takde halangan la ye nak datang ke kenduri kowang sok!!
Tahniah lagi sekali!
Harap sumer yang dirancang berjalan dengan lancar ;-)

Nota Jemari: OK, jangan tanya!!!! huhu  ----- cilok gambar ye en shai :p
Share:

8 comments:

  1. besh tuh aku suka g kenduri. maklum la mkn free hehe

    ReplyDelete
  2. hhahaha kan ;)
    ako klu ada geng, laju je klu org ajak makan FREE ni :p

    ReplyDelete
  3. comelnya kad kahwin...memang hujung tahun jer...kedai mamak punya nasi minyak mesti tak berapa laku...he..he..

    ReplyDelete
  4. memula ingatkan upin ipin.. comel lah wedding card sekarang nih..

    ReplyDelete
  5. speaker,
    hahahah betul tu kan, kedai mamak konpom nasi beriyani kurang laku..
    klu laku pun orang order teh tarik je laaa *almakulm musim bola skrg ni kan :p

    mekcu,
    aha kan...
    psst ni yg x sabar nak buat kad kawen ni hahahah :p

    ReplyDelete
  6. Manyaknyaaa owang kawin kawin kan....
    JOm Ret kita kawenn joommmmmmm... :p

    ReplyDelete
  7. canggih canggih betul kad kahwin sekarang yek, dulu simple aje... comel lak tenguk pengantin yang dikartunkan tu.

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.