Happy Birthday to me!


Hepi besday Nina! Dialog with the boys..panjang sesi dialog ngan aqeem ni 😂
.
Nina: esok besday nina
.
Aqeem: ye ke? Aqeem nak belikan nina jam la
.
Nina: So abin nak bg nina apa?
.
Abin: Alamak abin belum pk lagi
.
Aqeem: Na, jam harga dia berapa?
.
Nina: Aqeem nak belikan nina jam bape hinggit?
.
Aqeem: Aqeem ada rm30 campur 1 hingit campur 2 hinggit jadi bape Na?
.
Nina: So semua sekali rm32
.
(aqeem masuk dalam bilik then kuar balik)
.
Aqeem: Na, kalau ada duit syiling 20 sen campur 10 sen jadi berapa?
.
Nina: jadi rm32.30sen
.
(Aqeem masuk bilik then kuar balik)
.
Aqeem: Na, kalau campur lagi 50 sen campur lagi 20 sen jadi berapa?
.
Nina: Jadi rm33 hinggit...😅 (Penat dah nina layan kira duit ni)
.
Aqeem: Nina nak jam macam mana? .
Nina: Duit aqeem ada berapa? Aqeem beli la dengan jumlah duit tu..😂
.
(aqeem ke blkg, pastu muncul...)
.
Aqeem: Nina nak jam jenama apa Na?
.
Nina: haha nina nak jenama adidas😀
.
Aqeem: ooo macam kasut tu..
.
(aqeem ke blkg balik, pastu kuar dari dapur..)
.
Aqeem: Na...abin cakap dia nak bagi Jam LOCENG!
.
HAHHAHA hadoiiiiii sakit perut layan berdialog ngan aqeem ni 🤣🤣😆😆
.
Pape je laa aqeem oii.. janji nina x nak kek sebab muak!!! 🤣🤣
.
Laaa igt dah abs.. nak tido dah ni tapi..
.
Aqeem: Na, kalau duit aqeem x cukup nak beli jam jenama tu, mcm mana?
.
Nina: Kumpul la duit lagi sampai cukup
.
Aqeem: oo kumpul duit raya ye.. kalau dpt duit raya, senyap2 jangan bgtau kat mak eh? Nanti mak amek duit raya aqeem, tak cukup nak beli jam untuk Nina..

Hahaha hokay part ni aku x ngajor dia eh soh syp2 jgn bgtau mak dia kalau dpt duit raya.. 😂😂😂

#kisahanakbuah #aqeem #besdaygal #4series

Nota Jemari: tambah usia lagi.. this yr a bit diff n spesel sket...

3 comments:

  1. happy birthdy semoga dimurahkan rezeki selalu hendaknya =D

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday awak...
    Mai datang JB, nanti kita belanjer air Coke hehehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com