Jun datang sekali lagi!

#kredit : carian google#

Pejam celik pejam celik dah setengah tahun 2018.
Apa yang telah dicapai bagi setengah tahun ni?
Apa pula yang bakal menjelma bagi setengah tahun lagi?

Tahun ni spesel sket bagi ako.
Umur pun bakal mencecah 4series dah ni.
Dan dah tak sabar nak jalani pemeriksaan terperinci bila dah umur gini. ;-D
Nasib la pihak opis ako memang sarankan pekerja yang dah masuk angka 4 ni buat pemeriksaan terperinci. Nasib juga la pihak opis sudi tolong bayarkan bil pemeriksaan tu nanti. Alhamdulilah, time-time gini la terlebih sayang sket dekat pihak opis. hahaa..

Lagi 2 minggu kita nak raya.
Harap semua persiapan sudah ditahap yang memuaskan hati memasing.
Pada yang rancang hendak pulang ke kampung, rancang betul-betul perjalanan korang nanti supaya takde yang bermasam muka, bertegang urat di sepanjang highway :p

Ako memang raya di kay ell saje...

Korang dah tukar duit raya ke belum?
Cepat-cepat kang duit habis plak.. ;-)

Ok la Selamat Berbuka Puasa ye untuk hari ini.

Nota Jemari: Macam tak caya dah nak masuk angka 4 hahaa

4 comments:

  1. Ye ye Jun datang lagi..hehehe
    Eh eh ceoatnya masa berlalu, dulu kita kenal awak, baru umur 20an hehehe

    ReplyDelete
  2. Haha dh 20 thn la eh kita kenal 😜

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann kann..lamanyaa kann..Moga sahabat till Jannah..

      Delete
  3. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com