Jun datang sekali lagi!

#kredit : carian google#

Pejam celik pejam celik dah setengah tahun 2018.
Apa yang telah dicapai bagi setengah tahun ni?
Apa pula yang bakal menjelma bagi setengah tahun lagi?

Tahun ni spesel sket bagi ako.
Umur pun bakal mencecah 4series dah ni.
Dan dah tak sabar nak jalani pemeriksaan terperinci bila dah umur gini. ;-D
Nasib la pihak opis ako memang sarankan pekerja yang dah masuk angka 4 ni buat pemeriksaan terperinci. Nasib juga la pihak opis sudi tolong bayarkan bil pemeriksaan tu nanti. Alhamdulilah, time-time gini la terlebih sayang sket dekat pihak opis. hahaa..

Lagi 2 minggu kita nak raya.
Harap semua persiapan sudah ditahap yang memuaskan hati memasing.
Pada yang rancang hendak pulang ke kampung, rancang betul-betul perjalanan korang nanti supaya takde yang bermasam muka, bertegang urat di sepanjang highway :p

Ako memang raya di kay ell saje...

Korang dah tukar duit raya ke belum?
Cepat-cepat kang duit habis plak.. ;-)

Ok la Selamat Berbuka Puasa ye untuk hari ini.

Nota Jemari: Macam tak caya dah nak masuk angka 4 hahaa
Share:

3 comments:

  1. Ye ye Jun datang lagi..hehehe
    Eh eh ceoatnya masa berlalu, dulu kita kenal awak, baru umur 20an hehehe

    ReplyDelete
  2. Haha dh 20 thn la eh kita kenal 😜

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann kann..lamanyaa kann..Moga sahabat till Jannah..

      Delete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.